RaPe Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Klarer ikke å komme frem til noen alternativer engang... Folk sier, slapp av, navnet kommer når ungen kommer! Phø, det tror jeg ikke noe på. Når vi ikke kommer på noe som er "bra nok" iløpet av 9mnd, hvordan i alle dager kan det da plutselig dukke opp idet ungen kommer???!!!! på jentenavn har vi etpar-tre alternativer, så der er jeg rolig. Det hadde vi første gang også, og da ble vi fort enige om hvilket som passet best etter jenta kom. Men guttenavn???????? Hjeeeeeelp.... Kun 6 uker til termin...begynner nesten å bli stressa, -for jeg trenger gjerne litt tid på å tenke/venne meg til et navn. -ønsker å helst styre unna de mest populære...
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Du var morsom! Kanskje ikke frivillig? Men tror gutten din trenger et litt morsomt, sprekt navn. Hva med Anton Albert Mikkel Petter Oskar Haldor Vincent Arnt Mads Finn Frikk
prebs Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Tja... Bendik Ludvig Sigurd Jørgen Lars Johan Edvard August Fridtjof Anders Eivind Hallvard Sverre Olav Tollef Torstein Peder Sivert Hulter til bulter...
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 William Viktor Mateo Teodor Isak Benjamin Nataniel Jakob Oskar Daniel David
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Vel... Jeg kan gi deg min egen topp 10 liste over de navnene jeg synes er finest: Marius Johannes Eivind Aleksander Joakim Vetle Odin Emrik Oskar Edvard
RaPe Skrevet 16. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. april 2008 Morsom??hehe, jeg? NOT. Faktisk rimelig desperat! ;-) Temmelig sikker på at om dette blir gutt, kommer han til å få tildelt navn fra Staten etter et halvt år... Egenltig kan jeg kanskje bare melde fra til han staten at han kan sende sitt navn på min sønn allerede nå... for vi er blank! Men når det er sagt, så takker jeg for mange svar. Faktisk så var det flere av forslagene som jeg har på lista fra før, som jeg går og grubler på. ellers var det etpar nye som jeg skal notere.... og så var det endel som allerede er oppbrukt i bygda. Bor ikke på så stor plass, og vil helst ikke bruke et navn som en annen unge her har, -og her er det mange fine navn som er brukt.... sukk hjerte..... ;-)
Thea Skrevet 17. april 2008 #9 Skrevet 17. april 2008 Tim Torgrim Forresten...jeg er et levende bevis på at navnet kommer når babyen kommer. Bare så på henne at det mtte være et navn på M ... og så kom mannen på navnet dagen etter hun ble født.
RaPe Skrevet 18. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 18. april 2008 hm.. nei, jeg tror ikke det blir slik fødselsklaff på meg, nei... Har ikke helt trua på at når jeg ser ungen, så "JA" han heter noe på A!!!! Eller "Jepp, dette er en Kristoffer, uten tvil, det ser jeg!" Uff, nei, jeg trenger tid.... og så bør jeg ha etpar-tre alternativer, og SÅ kan det føles at det klaffer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå