Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Er litt lei disse poppisnavnene så prøver å komme på fine, ikke så mye brukte jentenavn.. Noen forslag?
prebs Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Jeg synes Rannveig (skrevet sånn) er fint. Noen andre som ikke er på topp 40 iallfall, men vet ikke HVOR mye brukt de er: Solveig Sigrun Astrid Ingvild Ingeborg Hedvig Jorunn Gunnhild Nanna Johanne Oline Ellisiv Ellida
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Ranveig er fint Andre i samme stil: Rønnaug Gunnhild Asbjørg Frøydis Eldbjørg Randine Målfrid Synnøve Rigmor
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Enig! Nanna, Johanne, Oline og Ingvild er fine navn som ikke er så vanlige nå for tiden.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Er ikke så veldig glad i Ranveig. Har en gammeltante som heter det, så det blir litt gammeldame navn for meg. Syns dessuten det er litt mandig. Er ikke så glad i navn som slutter på -veig. Andre forslag: Jenny Sofia Synnøve Sunniva Jannike Kaja Matilde Cecilia Selene Mary Åshild Nanna Olivia Henrikke
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Ranveig er helt ok, absolutt ikke et dårlig valg! Her er noen navn jeg synes er fine, og som ikke er på topplisten: Ingvild Kristin Mona Eirin Marie Anneli Aina Elin Rose Ragnhild Othelie Mari Noen du likte?
Vannmann35 Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 Har ei venninne som heter Rannveig. Flott jente men kjipt navn, veldig kjerringaktig og tantete. Ville valgt noe annet som Kjersti, Kirsti, Ingeborg, Ingvild, Agnes, Margrete e.l.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #10 Skrevet 16. april 2008 Rannveig, med to n'er, er veldig bra! For oss ble både Rannveig, Rønnaug, Ragnhild og Ragnfrid for langt, så her endte vi opp med Ragni.
Mooncake Skrevet 16. april 2008 #11 Skrevet 16. april 2008 Rannveig er fint og et friskt pust blandt alle poppis navn. Jeg hadde selv Ragnhild på listen min til førstemann - jeg synes det er et nydelig navn
Eline på vei med nummer to Skrevet 16. april 2008 #12 Skrevet 16. april 2008 Synes Ranveig/Rannveig er nydelig. Jeg har både ei venninne og ei kusine som heter det så det er uaktuelt her hos oss, men pent er det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå