Gå til innhold

Litt pinlig, men...

Anbefalte innlegg

...er det vanlig med luftsmerter i magen?

Har hatt så vondt de siste dagene. I hele bukveggen liksom, både oppe og nede og på sidene, og litt bak også under ribbene. Noen posisjoner veldig vonde og sitte i eller stå i og det er vondt å bøye seg, jeg er nesten litt bekymret. Magen virker større og hardere, liksom i helspenn så jeg har kanskje tenkt forstoppelse eller luft? Anyone?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137474645-litt-pinlig-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm. Jeg lurer også på hva det er.

I hele dag har jeg vært stinn og vond i magen.

Sliter med å sitte og bøye meg.

Vet ikke hva det er, men håper det går over til i morgen...

"God bedring", eller hva jeg nå skal ønske deg... :)

sånn har jeg også hatt noen ganger! Vet ikke hva det er for noe liksom. Går jo over i løpt av en times tid hos meg, me det er jo alltid litt skremmendes! Det er sikkert bare luftsmerter tror jeg. hadde litt problemer med det før jeg ble gravid også, så det gjør vel ikke saken bedre!:)

Hei Hei=)

det kan være dere har fått modnongsrier=) det kan kommer flere mnd før termin. bare livmoren som gjør seg klar til fødselen. det varierer fra pers til pers hvos lenge sammentrekkningene varer. strammingen over magen.. tror ikke dere skal bekymre dere så mye.

det er også trang om plassen i magen etterhvert så det kan være litt press her og der.

klem klem

Annonse

Hei, HI her.

Har periodevis vondt fortsatt og veldig usikker på om det er luft eller kanskje kynnere. Passer med kynnere i at det er verre når jeg er sliten og på slutten av dagen, men de varer lissom litt for lenge, kan sitte i hele kvelden liksom, men forsterkes når jeg går - stingfølelse. Magen blir ikke like hard som når jeg f.eks. sykler så da blir jeg også litt usikker. Kanskje det er BÅDE luft og kynnere? Baby ligger visst på tvers, kan kynnere gjøre mer vondt av det? Hadde vært greit å skjønne hva det var. Ellers prøver jeg å komme meg til lege over helgen så jeg slipper å engste meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...