ella69 Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Jeg er 38 år, og gravid med mitt første barn. Jeg skal i sommer, før fødselen flytte fra vestlandet til Hamar. De få jeg kjenner der, på min alder, har allerede voksne barn. Siden jeg kommer flyttende i forbindelse med ferie og permisjon og forhåpentligvis skal nyte hjemmetilværelsen en stund fremover mister jeg jo en del naturlige møteplasser for å bli kjent med andre. Ettersom jeg er i jobb fremdeles har jeg ikke hatt mulighet for å møte på BIM treff som blir arrangert i området. Så om det er noen andre som også ser for seg at de vil delta i en barselgruppe med modne mødre hadde jeg satt pris på å få kontakt med deg eller dere allerede nå.
miakan Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Elverum er vel ikke helt i nærheten, sånn i forhold til barseltreff... Men, her er jeg nå - 39 år gammel og førstegangsfødene. Skulle du få vanskeligheter med å finne andre i samme situasjon på Hamar så er jeg "bare" tre mil unna... c",)
ella69 Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 Så kjekt da! Elverum skal jeg da saktens finne, hehe.. Jeg sender deg en pm jeg. Men det finnes kanskje flere som oss i distriktet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå