KoBe*Lucas født 5/4-08<3 Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Når dere pumper opp melk. Korsen oppbevare dere melke i? i glass,flakse,fryserposer eller slik ting? Har en sønn på 11 dager gammel og han spiser nå rimmeli godt, men saken er at æ har fått mye melkespreg og vil gjerne pumpe litt og ta vare på men veit bare ikke ka for oppbevaring teknik æ skal bruke:) takk for alt tips ^^
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Kjøp enten melkebeholdere fra avent eller sånne poser til å fryse melka i..Det har iallefall jeg gjort..Er ikke så viktig HVA det er bare det er sterilt liksom...
KoBe*Lucas født 5/4-08<3 Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 okk.. skal ser ka æ får til takk for tipset
Erisa* Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Jeg bruker sånne beholdere fra Avent, som hørte til pumpa. Kan kjøpes løst også. De er kjempegreie, går fint an å stable dem oppå hverandre i fryseren, og så er det et felt der man kan skrive på med blyant. Når hun begynner med middag kan jeg bruke dem til å fryse ned middag på hvis jeg har laget store porsjoner til henne også. Husk å koke dem før du tar melk på Kan oppbevares i flere mnd i dypfryser.
KoBe*Lucas født 5/4-08<3 Skrevet 16. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2008 kjempe flott <3 rhx for tipset.. skal innom baby butikken imra å ser ka æ får til
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Enkelte bruker visst isterninposer. Da kan du ta opp passende mengde. Vi bruker foreløpig bare å ha det på flaske for vi må fylle på så mye ekstra via flaske i løpet av døgnet da frøkna ikke er sterk nok til å få alt fra puppen enda.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 Jeg koker ikke de koppene fra avent. De er jo sterile!
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 18. april 2008 #9 Skrevet 18. april 2008 Avent sine trenger vi ikke koke før første gnags bruk nei.. Isbitposene er ikke sterile, men det går an å bruke dem fordi ja...Hvor mye dritt er det som kommer seg inn der liksom...dessuten fryses det jo ned..
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #10 Skrevet 18. april 2008 Sikkert nok av dritt som kommer seg inn der.. Og hvis argumentet er at de skal fryses alikevel, så trenger vel ingen av de forskjellige beholderene være sterile da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå