Lurvehette Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 og vil du gjerne at barna dine skulle fått sett i dag? Syntes Colargol var svært når jeg var liten:) Og Gulars var veldig lærerikt, lærte mye om farger der. Ellers var Muldvarpen kjempestas, Super Ted, Teskje kjærringa på tegnefilm, og "Sara" tegnefilmene. Og Berta da:) Kunne ikke fordra Tøydukke Anna! Ikke Bananer i Pyjamas heller, men da var jo jeg gammel:/ Godt barna fortsatt har toget Thomas, Postman Pat og Disney tegnefilmene:)
Gjest Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Super-Ted, Bolla og Beinet Og for ikke å snakke om Texas-Pete Hehe...uforglemmelig
Gjest Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Portveien 2...mest giraffen da.. Labbetuss!!!, men syntes smitt og smule var kjedelig. Såg pluttselig labbetuss på nrk3 for en dag eller to siden..ble så glad og satt der å kosa meg:)
Gjest Mamsen til 2,5 jenter Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Det var ikke akkurat barne-tv, men jeg savner Punkey Brewster. Mest for min egen del, ungene er for små for det enda
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Den der franske serien der de flyver på scootere og en av damene har lilla el rosa hår ! Den likte jeg
1, 2, 3!!! Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 NRK SUPER sender Postman Pat, Labbetuss og ellers noen gode gamle barne-tv serier på morgenen/formiddagen! Jenta mi har vært hjemme i to dager nå, og vi har kost oss masse. Mamma har mimret. Har snakket med barna om hva som gikk på barne-tv når jeg var lita, og synes barne-tv som går nå kl 18, er bare søppel...
Gjest Mamsen til 2,5 jenter Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Finnes mange klipp på youtube som varer akkurat nok til at du for go'-følelsen Shagma - den franske serien Punky Brewster Fragglene
Gjest Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 ÅÅÅÅ, Punkey Brewater ja!!! Fikk den dukken og jeg var såå lykkelig!!
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 15. april 2008 #9 Skrevet 15. april 2008 Borgen skole !! Hehe :-) Å Frida !!
Gjest Skrevet 15. april 2008 #10 Skrevet 15. april 2008 Smitt og smule Kalle klovn Berta Emil Maddiken Pippi
Gjest Skrevet 15. april 2008 #11 Skrevet 15. april 2008 Punky - var det hu jenta som hadde forskjellig farger på sokkene eller noe. Husker henne såvidt tror jeg...
Gjest Mamsen til 2,5 jenter Skrevet 15. april 2008 #12 Skrevet 15. april 2008 Hvis du likte Punky, se denne linken http://youtube.com/watch?v=hKGX8GZ3BV0
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 15. april 2008 #13 Skrevet 15. april 2008 Fragglene, portveien 2, dyra i hjorteparken,huset med det rare i... voks opp sent på 80-tallet/tidlig 90-tallet som dere sikkert ser;) =p Syns barnetv er helt idiotisk de siste årene... =/ Stakkars barn...hehe
prebs Skrevet 15. april 2008 #14 Skrevet 15. april 2008 Fragglene! Portveien 2 Gullars Kalles klatretre Midt i smørøyet Andungen kvakk-kvakk (utrolig irriterende...) Streken (også irriterende...) To hus tett i tett Kroppen med Trond Viggo Ble mye dette... Fragglene liker jeg fortsatt, og Kroppen vil jeg gjerne ha i reprise :-)
Tante Bassa Skrevet 15. april 2008 #15 Skrevet 15. april 2008 Colargol Theodor Verdens sterkeste bamse Lekestue Husker også andre serier med ikke fullt så gode minner: Pompel og Pilt, uff, grøss og gru.....hehe. Og Pernille og herr Nelson.
Svartengel, 3 år og spira satt Skrevet 15. april 2008 #16 Skrevet 15. april 2008 har sitti å sett på kalle klovn og dyrene i dyreskogen på youtube. den siste er bare på engelsk, men fortsatt gøy å se da. har også superted og pompel og pilt på vhs. Har også en svensk serie som het skrotnisse. mange av de over også som jeg savner. noen som husker vertshuset den gyldne hale? juleserie da men.
Tante Bassa Skrevet 15. april 2008 #17 Skrevet 15. april 2008 Husker vertshuset den gyldne hale med tegn og tale ja. Det var en julekalender som gikk på NRK i 1989. Det var vel ikke akkurat en suksess, har aldri vært vist senere,
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 16. april 2008 #18 Skrevet 16. april 2008 Ja det var den for de døve ja . Savner skomakergata jeg og den gode gamle disney kavalkaden på julafta. 2 hus tett i teet, Kanutten og Romeo Klive, det var en gang et manneske ++ Husker dere inntroen til barne-TV da ? Den med den fargerike ormen og den med karusellen i tegnefilm-stil ?
LivetErEnLek Skrevet 16. april 2008 #19 Skrevet 16. april 2008 Har ikke engang hørt om halvparten av de seriene dere snakker om jeg... Enten er dere nok mye yngre enn meg, ellers var det bare jeg som så lite på tv..;-) Selv husker jeg godt Pernille og mr Nielson, Lekestue, Pompel og Pilt, Romlingane og så var det ett sangprogram med, puslespill tror jeg det het som jeg elsket dypt og inderlig :-)
Clemencia Skrevet 16. april 2008 #20 Skrevet 16. april 2008 D jeg eeelsket å se på når jeg var liten var Astrid Lindgren-filmene, bortsett fra Pippi da... Så når jeg får min egen, så skal jeg kjøpe inn de filmene Aner ikke hva som går på barne-TV nå for tiden, men jeg likte veldig godt Pingu, Thomas-toget, og noe av Sesam Stasjon. Men hatet Fraglene, portveien 2 og "Huset med det rare i"!
Clemencia Skrevet 16. april 2008 #21 Skrevet 16. april 2008 Å, dyra i hjorteparken var jo verdens koseligeste serie da Jeg blir fortsatt rørt av den serien jeg!
Gjest Skrevet 16. april 2008 #22 Skrevet 16. april 2008 Åååå Jeg elsket Kalle Klovn og Brannmann Sam. Og Lokomotivet Thomas! Og Dyrene i dyreskogen
Lurvehette Skrevet 16. april 2008 Forfatter #23 Skrevet 16. april 2008 Bamseby bjørnene, DET var stas på lørdagskvelden:) Og så sommerkino, som ble sendt hver lørdag, midt på sommeren:) Noen som husker den jenta fra verdensrommet? Hva hun het/ serien het? Tror den var tysk.
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 16. april 2008 #24 Skrevet 16. april 2008 Jeg hadde dilla på theodor jeg. Syntes så synd på han når han datt ut i vannet med sykkelen.
prebs Skrevet 16. april 2008 #25 Skrevet 16. april 2008 Laika -jenta fra verdensrommet! Kul serie. Og til deg lenger oppe- jeg husker godt ormen i Barne-Tv- innledningen, den var så fin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå