Serena67 Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Hei. Melder meg inn her. Er fra Oslo, 40 år og endelig gravid med eggdonasjon etter mange ICSI forsøk i Norge og DK. ED satt på førrste forsøk, og ble utført i Spania - IVI Alicante. Er nå i uke 13 + 2, og har ei jente fra før på 16 som synes det er stor stas endelig å bli storesøster...
Shabby* Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Velkommen hit og gratulerer så mye med graviditeten. Jeg forstår du må ha jobbet ganske så iherdig for å komme så langt som du er. Selv er jeg i uke 25 med en liten gutt som blir 3. barnet vårt. Jeg er 38 år og er fra Stavanger. Vi har ei jente som blir 11 år nå i sommer og en gutt som er 7 år. Det å få en attpåklatt gleder vi oss til alle sammen.
Fjellprinsesse Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Velkommen og gratulerer! Må være tøft å gå igjennom så mye, men deilig når man endelig blir gravid! Jeg er 38, og gravid for første gang. Jeg var heldig, for det tok meg ca. 1 time å bli gravid... Vel, vi prøvde sånn halvhjertet i ca. et år, men begge tenkte vel innerst inne at det ikke var helt rette tidspunkt enda. Så, etter et år, snakket vi om det og bestemte at nå var det rette tidspunkt. Tre dager senere kjente jeg at jeg hadde eggløsning, og dro med meg mannen min inn på soverommet for å sette i gang. Mensen kom aldri tilbake etter det... Uansett, det er spennende og gøy. Du har jo vært igjennom dette en gang før Serena, men allikevel - det er jo ganske lenge siden, så jeg tipper du nesten føler det som om det skulle være første gangen. Ønsker deg alt til lykke i svangerskapet ditt!
Nilla43 Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Gratulerer - så herlig at du endelig lykkes! Jeg er 39 og ligger noen uker foran deg - vi kommer nok til å følges fremover Masse lykke til med svangerskapet!
Serena67 Skrevet 16. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2008 Takk, takk, kan skrive under på at det er mange områder jeg føler meg rimelig grønn på ja. Bare å kjøpe vogn, synes jeg er en mega prosess... Utrolig mye mer å velge i enn for 16 år siden. Det samme med bilsete. Føler jeg fortsatt har god tid, men synes det er gøy å se litt og følge med på hva som finnes.
Ny runde? Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Gratulerer!! Så hyggelig at dere lyktes til slutt, og at kommende storesøster er så entusiastisk! Lykke til med svangeskapet!
Ellebettemor Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Gratulerer, og velkommen. Selv er jeg 35 i Oslo, har ei tulle på 10 mnd, og venter min andre i slutten av november.
<3 coccinelle Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Velkommen hit. Jeg blir snart 41 og venter barn nr fem som er gutt nr fire. Har også ei jente på 16 i tillegg til alle guttene. vi må nok rotte oss sammen i fremtiden ;-)
Gjest Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 Gratulerer så mye! Så flott at du endelig lyktes etter mye strev Jeg er 38 og har tre barn fra før. Dette blir en skikkelig attpåskatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå