Scotta Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Vi vil ha dobbeltnavn. Jenta vi har heter Reidun Renate. Så vi tenkte... Adele Maria, Joanna Adele, Jenny Adele eller noe med Rebekka. Rebekka står bra alene, men vi vil absolutt ha dobbeltnavn. Forslag?
alvilde Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 syns adele er nydelig:) syns adele maria passet best
Gjest Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Adele er fint det. Liker Jenny kjempe godt, det er nydelig. Av dine kombinasjoner ville jeg Valgt Jenny Adele, kjempe fint og klinger bra.
Gjest Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Reidun Renate, så stilig navn!:-D Jeg synes Adele er mye penere og flottere, litt mer prektig, enn Jenny, derfor ville jeg valgt Adele Maria. Sterkt, flott og feminint navn. Jeg synes Jenny blir litt "kallenavn-aktig" og synes Adele står best til Reidun. Lykke til.
Scotta Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2008 Dere skjønner - jeg heter Maria Renate og det hadde kanskje vært morsomt at begge jentene får litt fra meg? Reidun Renate og Adele Maria ??
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Jeg vet ikke om noen navn som passer til Rebekka jeg... Står kanskje best alene ja.
Vannmann35 Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Adele Maria var et pent navn. Men Reidun Renate og Adele Maria passer ikke sammen som søskennavn - dersom det er en målsetning? Føler det er to helt ulike genre. Reidun er jo et traust og norrønt navn, mens Adele er tysk og mer eksotisk... Ville valgt noe helt annet foran Maria for å matche Reidun litt mer, noe mer alla Inger Maria, Torild Maria eller Asta Maria.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå