lightblue Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Fikk satt inn et egg på fredag, og er vel da på rugedag 4. Har kjent litt mensmurringer, stikking på den ene siden samt vondt i ryggen... Dette er vel for tidlig til å være tegn på at man er gravid??
Ann-ch. Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Det kan være festesmerter du har så det kan absolutt være positive tegn:-) Lykke til.
Snooopi Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Jeg har og oplevd dette, spesilet med øm korsrygg/mensenvondt i ryggen. Jeg hadde det ca dag 5-6 og testet positivt! Det kan sagtens ha noe med festing å gjøre, men det kan og være pga medisinene... Lykke til:-)
Nøtt Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Det er iallfall tvilsomt at det er mensen, den skal jo ikke komme så tidlig. Det kan være festesmerter eller bivirkninger av progesteronstøtten. Jeg hadde mensmurringer, men var ikke gravid. Men jeg hører om andre som har murringer, og er gravide.. Du må nesten bare smøre deg med tålmodighet.. Lettere sagt enn gjort.. :-( Lykke til!
♥ DAME Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Jeg hadde litt murringer og stikkinger i siden på rugedag 2-3 og 4, men nå har det gitt seg ( Er visst ett bra tegn med murring og sånt ) Ønsker oss alle lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå