Gå til innhold

Da var jeg vell RUGER :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jah, der var det gjort! Var i Tromsø i dag og fikk satt inn et befruktet egg. Det var 6 som hadde blitt befruktet, men bare 3 som hadde overlevd til i dag...

Dette er spennende, gitt:)

Da jeg kom til sykehuset var det til min store skrekk, en mann som tok i mot meg og som skulle sette inn! Men det gikk greit:) Eg fortalte han i forkant at jeg har hatt mye vondt nederst i magen etter uttaket. Han tok først en ultralyd oppå magen og sa at det ikke var rart at jeg hadde smerter, fordi de var store som en knyttneve hver av de.

Jeg opplevde innsettingen som vond, dette sikkert fordi at jeg er så hoven!

Flere som blir eller har blitt ruger denne uken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil bare få ønske deg masse lykke til som ruger, pleie deg selv godt nå, hold deg varm på beina og kos deg masse!!! jeg krysser fingre for deg.. kleeeem

Skrevet

Grattis og lykke til med ruginga!!!

Skrevet

hei, hei. De er flinke i Tromsø, så dette kan gå kjempebra. Min lille tulle ble laget der=) Hun er nå ett år, og jeg satte inn et søsken (forhåpentligvis!!!) i går. Dette ble gjort i Oslo. Så nå er det spennende. Det var akkurat slik som deg; 6 av 8 befruktet, og 3 igjen da jeg skulle sette inn, så da er det to på frys=) Fikk du to på frys?

Lykke til!!

Skrevet

Takk, takk dere alle:)

Ja, fikk fryst ned to. Men det var ett som skildte seg veldig bra ut og det var det de satte inn:)

Skrevet

Gratulerer!

Da ruger vi sammen, jeg satte inn to i går.

Måtte det gå veien!!!!

Skrevet

Gratulerer så masse med rugingen ;)) Gøy og spennende dette her, hihi..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...