Gjest Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Finnes det noe sterkere enn Flutide 50mikrog? Er til barn 3år.
Gjest Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Er ikke helt sikker på hva du mener med sterkere, men vi bruker Ventoline i kombinasjon med Flutide, og da virker den mye bedre (kommer lenger ned)
kokko Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 min datter som snart blir 4 år har fått 125 mikrog.... flutide... og så har hun ventolin i tillegg men den tar hun bare når hun er ekstra tett, (akutt) Vi har nettopp begynt på astma medisinen... min sønn på 11 mnd har den på 50 mikrog
Gjest Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Da skal jeg bestille legetime i morgen. Flutiden gir ingen bedring. Har også prøvd denne Ventolin...men den gav heller ingen bedring. Bør nok få en sterker dose. Tusen takk for god hjelp!
*gruffalo* Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Vi har også fått 125 mg flutide. Hadde 50 før, men var mye dårlig sist vinter så vi økte dosen. Han går på dette hver dag, i tillegg øker vi dosen når han er forkjøla. Da får han også ventoline i tillegg. Hvis dere kun bruker flutide ville jeg hørt i tillegg om dere skal gi anfallsmedisin i dårligere perioder. Og gir dere flutide hver dag? Vet noen gir det bare hvis de er forkjøla, men er jo bedre virkning hvis de går på det hele tida
MinaMamma Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Min 3 åring går på 250 microgr. Har brukt en høyere en liten periode også, tror den var 370 mcgr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå