Kjeksa Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Så jeg bare lurte på hva de her inne har valgt for barna sine? UTEN noen videre diskusjon..... Jeg har ikke vaksinert min datter. Blei bare nysgjerrig. Er, som noen påpeker, vanskelig å se hva folk egentlig har valgt, i og med at det som regel er høy temperatur og maratonkjør på enkelte innlegg. Når det er sagt så er engasjement for det man tror på BRA! Uavhengig det ene eller andre valget Så...hva har dere valgt å gjøre for deres barn?
Happy Ignorant Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Stoppet vaksinering etter 3 doser trippel og 1 dose prevnar på nr 1. Nr 2 har ikke fått noen.
Corine Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Jenta mi på 6 måneder har ikke fått noen vaksiner så langt (hun er min førstefødte).
Gjest Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Likegyldighet er farlig. Engasjement for det man tror på er bra. Enig med deg der. Har ikke vaksinert vår førstefødte gutt nå 9 mnd, kommer heller aldri til å gjøre det. Skumle saker det der dem sprøyter inn i disse små menneskene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå