katrine ønsker 09baby Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Hei hei.. Nermer meg 1 år som prøver no, og lurer på om det er mange andre unge her inne som også prøver? vi har ikke fortalt nokken av venner eller fammilie at vi prøver sia vi regner med å få negative komentarer, så velger å holde det for oss selv.men føler etter hvert som tida går og eg ikke blir gravid er det vanskeli å ikke ha noen å prate med om det.
Gjest Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Vi er pøvere og er ganske sikker på negativ komentarer så det er ingen som veit om at vi skal prøve. bare å sende en pm vettu så kan vi snakkes.
katrine ønsker 09baby Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 prøver du på nr to og forventer forsatt på negative tilbakemeldinger. eg syns folk skulle begynne å bry seg om sitt eget liv å ikke meine at dei veit best for alle andre. det er vel ingen andre enn oss selv som veit ka som er best for oss blir litt irritert hehe men kordan sender du en pm, har ikke gjort det før;)
Svartengel, 3 år og spira satt Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Har fortalt noen venner, men ingen i familien. Vil ikke at så mange skal vite om det før det klaffer. trenger du noen å snakke med, er det bare å sende en mld her.
Gjest Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 katrine 20 jeg sendte deg en pm, får å lese den må su likke på din side og ulest epost. viss du vill sende mp til meg så må du klikke på navnet mitt og klikk på send post.
Clemencia Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Heihei Jeg også er prøver! Venter på å gå inn i den 10. pp'en.. Er veldig vanskelig å ikke ha noen å snakke med ja. Vi har heller ikke fortalt noen om dette.. Men jeg tror ingen blir sinte, men svigers og mam&pap blir nok litt overraska Har venninner som har baby, og flere spør jo når vi skal få vår egen Dessuten, d ordner seg som regel, så alle dine blir nok veeldig fornøyde når du blir gravid
Løvinna30 Skrevet 19. april 2008 #7 Skrevet 19. april 2008 vi har heller ikke sagt det til noen, eller jo til den ene søstern hans som er 10-12 år eldre enn meg, hun ble sur gitt... hu har ingen barn selv så. Vi sier ikke at det er planlagt, sånn dirkete:-)
Vesla89 - Er lei! Skrevet 20. april 2008 #8 Skrevet 20. april 2008 Jeg har vært prøver siden juli i fjor, men har ingen mens, så står ganske bra fast egentlig... Så er vel en prøver som har prøvd lenge uten resultat... Også er jeg fryktelig sjelden her inne for tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå