minami Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Jeg er totalt utslitt og utmattet i hele kroppen og fått vite at jeg har lave jernlagre... Men hvilken jerntabletter tar jeg og hvor fort virker de? Kan denne mangelen på livsgnist virkelig skyldes jernmangel? Kroppen føles som om den er 200 år gammel, kunne sovet hele dagen og er veldig sliten. Har ikke lysst til noen ting... Noen andre?
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 om jeg ikke tar floradix hver eneste dag så blir jeg slik du beskriver... Ta jerntabelletter nå, spis banaer og brokkoli... Jeg tar som sagt floradix som er en mikstur som fåes kjøpt i dagligvaren.. Jeg får så vondt i magen av jerntabelletter, da er det en god løsning for meg... Når man mangler jern blir livet fort et ork, og det ikke noe koselig
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 gode tips det..Gjør det selv...Floradix er viktig for meg,og jerntilskudd
minami Skrevet 15. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2008 Tusen takk, skal kjøpe det. Men hvor fort kan jeg regne med at det virker?
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Jeg får lave jernlager om jeg ikke spiser jern (er blodgiver). De jeg spiser heter hemofer og er ikke harde til magen slik som mange andre typer. Jeg tar heller ikke hver dag, men ca hver tredje.
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Hvis du tar litt mer enn det står på flaska de første dagene ville jeg tro du merker forandring kjapt... Innen et par dager eller slikt... Drikk mye vann også, og gå deg en tur hver dag... Hjelper med frisk luft, så slipper du å bli "tung i hodet" også... Håper det hjelper seg
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Med hemofer vil du nok merke bedring fort, men min erfaring med disse er at om du tar de hver dag så er de harde for magen... Noen merker jo dette lettere enn andre, så kan fort være magen din ikke merker noe
meg & to små vampyrer Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Jeg reagerer på alt utenom ferro retard (rett stavet). Jeg tar jern hver dag + litt ekstra i blødende perioder. I tillegg spiser jeg jernrikt, f.eks spinat og rød papika sammen (jern + c-vitamin er lurt sammen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå