Gå til innhold

Noen som har vært i Bulgaria?Anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, det er vel bare å grave frem tabloidene fra i fjor sommer for å se at det cat 78 skriver stemmer godt med virkeligheten i Bulgaria. Dessuten er det mer horer der en på en sen kveld i karl johan! Sliitsomt! Og mafian da! Heheh. Har aldri vært der jeg altså men har flust av bekjente som kom hjem og følte det som cat.78 skriver...

Forøvrig har jeg full forståelse for at andre kan ha en fin tur alikevel altså, feks har mange her hatt dårlig erfaring med tyrkia mens jeg synes tyrkia er fantastisk. :D

Fortsetter under...

Skrevet

Selvsagt er smaken som baken. Men stole på tabloidene? Jeg og familien var i Bulgaria i fjor da det var så mye bråk der. Vi merket INGENTING! Selvsagt merker du mye til det når du er 18 og bare har tenkt på brakfylla fra ende til annen. Da oppsøker man bråket. Men er man på familieferie med små barn er det få som er ute i byen etter elleve om kvelden. Da får vel heller ungdommene feste som de vil vel?

Skrevet

Har vært i Bulgaria 2ganger i slutten av aug,kjempe fornøyd.Lå på hotel Victoria,flott sted,stille og rolig.Kjenner meg ikke igjen ang bråk,men så var vi i slutten av august da.

Anbefaler deg å dra på shoppingtur til Varna...helt topp!!!!

Maten er som di fleste charteturer syntes jeg,men ble mett og god hver dag.

Har reist masse tidligere og kan godt anbefale Sunny Beach,men har hørt mye rart derfra også,men som sagt,vi har hatt flotte turer:)

Altså Sunny Beach vi har vært på di 2gangene hehe:)

Skrevet

hva skjer..

jeg var vel litt ironisk ang tabloidene da.. som jeg sa så oppfatter folk ting forskjellig. Var jo mange barnefamilier i nyhetene i fjor sommer som var misfornøyd med alt bråket også da. :D

Skrevet

takk for det AHKW :o) skal spørre deg hvis det er noe

Skrevet

opp att

Annonse

Skrevet

opp, andre som har vært der?

Skrevet

Har ikke vært der , men skal dit i Juni faktisk. og på sunny beach=)

har ei venninne som skal være med som var der i fjor og som syns det var kjempefint der=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...