Gå til innhold

Egen ketolyse debatt !!


Me & Ne

Anbefalte innlegg

Er jo bare ketolyse her,er det ingen som kan fortelle litt om hvor usunt alt dette fettet er for kroppen i lengda ?? Har et vennepar,vel de har tatt av seg mye,men mannen ble alvorlig syk ! Noe med galla eller gallen eler hvordan det skrives. Vi har vel alle lært at et sammensatt kosthold er det riktige for kroppen ? Overgitt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skriver under på den Elin :)

 

Skjønner ikke at man kan hjernevaskes og tro at å spise masse fett er sundt!! Kjære meg, jada, de går vel ned i vekt, men er det sundt? Oh no!

 

Alt med måte, og litt trim/bevegelse, gjør at jeg går ned hver uke! Også rundt magen... (Torkil, du som sier jeg ikke kan gå ned rundt magen ved å spise karbohydrater!!)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det største poenget med en "diett" er vell og finne balansen mellom fett,karbo og proteiner, pluss aktivitet.

 

Vi er alle individuelle, men vist man tror at den endelige og evigvarende løsningen ligger i slanke tabletter eller milkshake så tror jeg mange tar rimelig feil.

 

Kostholdet er alfa omega når en skal tape noen kilo!

 

mvh

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Sekretøsa

Fett er nok ikke så usunt, nei!

Men kombinasjonen fett, karbohydrater og rent sukker er ikke spes. heldig.

Tenk før i gamle gamle dager, maten ble stekt i masse smør (enda lengre tilbake, tran), ingen skjærte av fettet på kjøttet, ingen pilla fra hverandre en fisk for og ta vekk noe der, de spiste alt! Fet mat, smør, seterrømme, and so on.... men da hadde de også et variert kosthold, med masse masse grønnsaker, som også er VIKTIG når man går på ketolyse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...