Gå til innhold

6. april kom vår lille Rakel til verden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og pappaen til vesla er veldig fornøyde med navnet. Vi stod mellom Sara og Rakel, men nå er vi fornøyde at vi valgte Rakel, da Sara er mye mer brukt.

Vil gjerne ha (helst positive) kommentarer på navnet, men si hva du mener. Gøy med tilbakemeldinger selv om vi er 100 % sikre på at lillesøsteren til Viktoria skal hete Rakel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du kun ønsker positive kommentarer skjønner jeg ikke hvorfor du ønsker tilbakemeldinger her.

Selv synes jeg Rakel er fælt, men det spiller vel ingen rolle for dere.

Skrevet

Kan jo være forstålig at hun bare vil ha gode tilbakemeldinger om de allerede har valgt Rakel. Personlig synes jeg det er litt fint, men aldri noe jeg kunne valgt.

Skrevet

syns ikke det er så veldig fint,men uanset,lykke til med babyen:)

Skrevet

Ikke et navn jeg ville valgt, men aldeles ikke fælt. Stilig at noen bruker litt mer ubrukte navn. Sikkert en nydelig liten jente. Lykke til videre.

Skrevet

Rakel er mye finere enn Sara! Gratulerer!

Skrevet

Jeg syns Rakel var kjempestilig, og helt ærlig et mye bedre valg enn Sara, som jeg er blitt forferdelig lei av.

Skrevet

Veldig flott at dere begge er fornøyd med navnet! Det bør dere være -det er fint.

Skrevet

Så lenge foreldrene er fornøyde så spiller det liten rolle hva folk synest, så lenge navnet ikke er direkte skjemmende.... Men når det er sagt så synest jeg ikke at Rakel er vakkert nei.

Skrevet

Rakel er et nydelig navn, som jeg gjerne hadde valgt selv, hadde mannen også likt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...