tigergutt<3 Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 nå nærmer det seg styggelig. Veier meg stort sett om morningen, har ikke turd å gå på på kveld...... Ligger mellom 97.9 og 98.5. Har så lyst til å bare se at de tallene detter litt ned. Er bare 16+4 og har allerede gått opp fra 90. Men det var med hormonkuren også da, den ga meg ekstra hodebry....
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 du skal jo ikke slanke deg når du er gravid da. du får heller kontakte fastlegen og be om henvisning til ernæringsfysiolog og få hjelp under graviditeteten Bor du i oslo omrd kontakt adipol
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Jeg tenker det samme, lå på 92,6 i uke 16, har gått opp fra 91, så ikke den store økninen, men er redd det skal komme på en del nå fremover. Men ernæringsfysiologen sa jeg ikke må bli lei meg om jeg går over 100 da. Har vært over 100 da jeg fødte de to andre. 13kg opp med nr 1 og 30kg opp med nr 2
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Samme her.... Men fra i går til i dag skjedde det uten at jeg spiste mye i går... Trente til og med i går. Men på et døgn gikk jeg fra 99,6 til 100,5 likevel... Er kun 5+1 jeg da, så blir nok en del over 100, men ville prøve å holde det under så lenge som mulig... Men føler jeg holder litt på vann.. Drikker mye, men tisser lite... Er dette vanlig så tidlig i graviditeten?
Sjokolade76 Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Du trenger ikke kapitulere helt ennå, jeg hadde også lagt på meg syv kilo da jeg var så langt på vei som deg.. men nå, i uke 32 har jeg bare lagt på meg 10. Så selv om du har gått endel opp i begynnelsen, trenger det ikke å fortsette slikt. Jeg hadde 100 kg som utgangspunkt, så jeg håper å komme mellom 12 og 15 tilslutt. Lykke til :-)
tigergutt<3 Skrevet 28. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2008 Jeg er fremdeles under streken og er kjempe fornøyd. Til dere som tror jeg slanker meg så er det helt feil. Jeg spiser det jeg skal og jeg spiser variert. Men jeg prøver å være fornuftig og også å få energi til å trimme litt ekstra. Det er ikke farlig om vi som er godt i holdet ikke legger på oss eller faktisk går ned hvis barnet vokser som det skal....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå