Ballettmelk Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Mener å ha hørt at man ikke skal bruke samme madrass til 2.mann som til nr.1? Noen som vet hvorfor og hvor jeg kan finne mer info om dette?
Tredjemann på vei :D Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Det der synes jeg er noe fordømt tull, for de aller fleste bruker jo enten tisselaken eller overmadrass i senga, så da er det så godt som umulig å få bakterievekst i madrassen. Hvis barn nr.1 noen gang har tisset, gulpet eller spydd på selve madrassen vil jeg tro den har vært til rens like etterpå uansett. Jeg tok førstemanns "gamle" madrass og klippet til for å ha i babykurva, mens han fikk ny madrass...
Pingpling Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Det har vært spekulert i om bakterier e.l. i madrasser som er arvet kan ha betydning for krybbedød, se på sidene til landsforeningen uventet barnedød: http://www.lub.no/oslo/lub.nsf/id/39AE5368A39455F1C125719C003DCC5F?OpenDocument
magica fra tryll Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Jammen rart ungene overlever rundt omkring i verden. Gla`ungene mine har det de trenger, jeg:)
Novemberbolle Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Jeg kjøpte heldigvis en billig madrass på jysk, så kan godt bytte den ut. Men dersom jeg f.eks. hadde hatt en svanemadrass, hadde jeg nok bare vasket trekket, og brukt den en gang til.
Maya og Mini Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Jeg sendte min på rens før nestemann tok den i bruk. Det burde vel holde? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå