Gjest Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 I dag kom endelig svaret på fostervannsprøven, og vi venter en kromosomfrisk liten jente ) Puh, nå skal jeg endelig puste ut og nyte det videre.
Artemis*på overtid* Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 GRATULEEEEEEEEEEEERER!!!!! *kjempeklemmemassepå*! .........og teller på knapper og fingre for å få svar selv!!! Dette går bra Smugs! Nyt tiden nå!
ory Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Åh så bra. Gratulere masse! Moro med jente da! Kjenner godt igjen følelsen du har nå, var selv igjennom det i februar. Kos deg masse og nyt følelsen. Håper virkelig at du får svaret ditt snart også, Artemis! Du får ta det som et godt tegn :-)
mamamimmi Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Gratulerer Smugs!!! For en fantastisk nyhet, gleder meg masse for dere! Nyt og kos dere!! Klem
oktoberlykkelig "fødeklar" Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Gratulerer kjempemasse ))
Nilla43 Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Åååh så herlig smugs - gratulerer! Ja - pust for all del ut og nyt det :-)))
Myra Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 Så flott. Må bare spørre, var det noen spesiell grunn til at dere tok fostervannsprøve? Tok dere duotest og var det evt. noe det som tilsa at det var noen fare for kromosonfeil?
Ellebettemor Skrevet 16. april 2008 #10 Skrevet 16. april 2008 Gratulerer- Gled deg. Jeg fikk tulla mi for 10 mnd siden, og det var stort. Nå venter et nytt lite nurk- men av hvilket kjønn vet jeg ikke.
Gjest Skrevet 16. april 2008 #11 Skrevet 16. april 2008 Takk skal dere ha kjære dere Ja nå skal jeg jammen glede meg! Har til og med kjøpt noen småsaker i dag, og det var virkelig tilfredsstillende Grunnen til at jeg tok forstervannsprøve var at de bare fant to blodårer i navlestrengen i stedet for tre som det skal være. Dette kunne være ett tegn på kromosomfeil, men var lite sannsynlig da alt annet såg veldig bra ut. Valgte likevel å gå for fvp for å være sikker, og for å slippe å tenke på dette resten av svangerskapet. Jeg tok ikke duotest, men hadde en risikovurdering med ul i uke 12.
jenkas69 Skrevet 23. april 2008 #13 Skrevet 23. april 2008 Gratulerer med fantastiske nyheter! Kos deg masse og nyt svangerskapet videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå