Gå til innhold

Hvor hardt må man egentlig falle før det går galt?

Anbefalte innlegg

Idag hadde jeg til dags dato min verste opplevelse gjennom mine 25 uker som svanger.. Jeg og jentungen var ute for å gi småfuglene litt mat. Skulle gå i garasjen m fuglefrøene i det føttern forsvant under meg.

BLINDHÅLKE! ei stund var føttern mine høyere plassert enn hode.'"Heldigvis"landet jeg på hodet,så kom resten etter.. Fikk heilt sinnsyke kynnere å dro inn på fødestua for å sjekke, å alt var heldigvis bra!!! Dro opp til legevakta der jeg fikk beskjed om å dra hjem , hadde fått en liten hjernerystelse. Så her sitter jeg forslått å øm m paracet esken, å fundere over at de små i magen er bra polstret m tanke på et slikt fall.

Har funne fram broddene igjen å tredd dem over skoa. De var egentlig lagt bort førr jeg vil ha VÅR!

Iallefall så unne jeg ingen dette, så til alle der ute(spes. i nord der det ennå er is å snø),sjekk hvor dere trår! gikk bra m meg, men ikkje sikkert andre er like heldige...

Fortsetter under...

Jeg skled på isholka i uke 38 så lang jeg var pladask på magen.

Gikk helt fint med barnet i magen. Eneste var at barnet sparket veldig hardt etterpå. Men kanskje ikke så rart :-)

Jordmor sa at det er mange som sklir, men de fleste skader seg ei.

Men om morkaka ligger foran kan den noen ganger løsne.

Heldigvis tåler babyene MYE!

Jeg har under dette svangerskapet besvimt og falt rett i bakken fra stående da,det gikk fint.

Så har jeg kollidert i bil i ca 40-50 km og det gikk bra!!

Vært til sjekk begge gangene.

Etter kollisjonen fikk jeg mye nedtrykk et par dager,men gikk over heldigvis.da var det også veldig mye spark med en gang.

Er som det ble sagt over her fare for at morkaka kan løsne,men det skal nok ganske mye til og større fare jo større magen ble sa legen..

God bedring til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...