StorkeMammaen Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Idag her jeg sitti der og venta i over to timer og det er ikke første gangen. Så mange ganger jeg har vært der, så tror jeg aldri jeg har venta under 1 time, men idag tok virkelig kaka. Så etter nesten å ha godt på veggen av utålmodighet, så skal jeg tilbake igjen om en uke og krysser fingrene for at det går litt glattere. Måtte bare få ut en stort skrik. Når ting blir sånn så blir hele denne prosessen enda mer slitsom. Er det noen som har en god spesialist i gyn/føde i nærheten av Drammen?
ElleL Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Jeg kjenner til det og føler med deg. Jeg ventet i litt over en time, men hadde tatt med meg en god bok pluss at jeg traff noen jeg kjente så tiden gikk litt fortere. På den annen side forstår jeg også hvorfor det er sånn. De som må scannes må jo bestille tid på relativt kort varsel og da blir det jo kluss i tidene og andre må vente. Selv må jeg nok også inn på kort varsel i nærmeste fremtid og jeg håper virkelig at jeg raskt får time, men da går det jo på bekostning av andre igjen. Når det er sagt er det utrolig irriterende at man nærmest må ta en fridag fra jobb for en legetime. Lykke til videre og jeg håper ventetiden neste gang blir kort, kort:-)
Chaiemae Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 He he det tar sin tid ja men det skyldes jo sånne som meg som plutselig må ha time. Det jeg synes er dumt er at vi nå sitter på venterom sammen med folk som skal til alle mulige slags leger mens vi før bare satt sammen med de som skulle til gyn. Kan bli tøfft å komme ut på det venterommet dersom man får en trist beskjed en gang.
StorkeMammaen Skrevet 16. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2008 Ja, jeg forstår forsinkelsene absolutt jeg, men så viser det seg at de to siste gangene som jeg ventet over to timer så er det fordi hun på en eller annen måte hadde hoppet over meg på lista og den andre gangen fordi sekretæren hadde glemt å sette meg opp på lista, så litt rot er det. Ja jeg må faktisk ha fri fra jobben de dagene jeg skal dit, for det er en times reisevei hver vei, og ventetid på toget, som også er forsinket + i beregnet ca to timer hos legen. Jupp, ler litt av det og da, det var bare i går det nesten rant over. Er ikke vanligvis så sutete... Ingen som vet om noen med gode referanser i Drammen?
bkatrine med bitteliten spire Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Hei, Skal bare smette inn her og si en ting: Jeg kan på det varmeste anbefale Dr Anne Hannås på Majorstua...hun er sinnsykt flink, nesten ingen ventetid, og om du kun skal til scanning så får du en "odd" time av henne, betaler 250,- kroner....og i tillegg kan hun sakene sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå