Synnøve_Solbakken Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Viola - liker ikke Alva - ganske fint Ebba - greit Emilia - ikke så glad i Petra - veldig flott og foreløpig ikke så mange barn som heter Sofie/a - Sofie er fint, men mye brukt, ikke så glad i Sofia
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Sofie/a - Jeg elsker Sofia, syns også Sofie er fint. Alva - veldig fint og spesielt navn. Ebba - ganske stilig, har ikke hørt det så mange ganger før. Emilia - fint Viola - blir litt for likt Biola Petra - syns ikke det er fint, blir et gammeldame navn for meg, men vet at det er mange som liker det.
Vipsenmamma Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Viola - liker ikke Alva - liker ikke Ebba - greit nok Emilia - nei, nei, nei Petra - nei, gammel dame Sofie - ok, men mye brukt.
prebs Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Viola - liker ikke Alva - koselig Ebba -flott, min favoritt av disse Emilia- vakkert Petra - ikke helt fortrolig med det, men jeg kommer nok til å like det... Sofie -flott Sofia - ok
*Willow* Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Viola= et navn jeg liker godt, har sansen for blomsternavn. Alva= helt ok, men ingen favoritt Ebba= et av mine favorittnavn, sterkt og flott. Emilia= ikke min stil Petra=også et av mine favoritter, tøft, feminint og litt rampete Sofie/a= pent, men jeg kjenner alt for mange som heter det..
Gjest Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Viola - Liker ikke. Alva - Liker ikke "alve-navn". Hva med Ylva eller Alma? Ebba - Liker ikke. Emilia - Flott og nydelig. Petra - Tøft og flott. Sofie/a - Sofia er nydelig, Sofie er kjedelig.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #9 Skrevet 15. april 2008 Viola - helt ok. Alva - pent. Ebba - ikke fint. Synes det er litt rart navn. Emilia - veldig pent. Petra - samme som Ebba. Sofie/a - utrolig vakkert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå