Gå til innhold

Jeg hater han og samboeren hans.... Seriøst

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble mulig gravid med en mann som var utro mens samboren hans lå på sykehuset og hadde nettopp fått en baby . Han var ute for å feire og kom til meg møkka full.... Jeg er forelska i fyren og utnytter muligheten.....

Det tar mnd før samboeren får vite om hans utroskap og at jeg er da gravid.

Hun venter da et nytt barn......

De har vist funnet ut at de vil prøve og lappe sammen forholdet .

Han ville fra første stund at jeg skulle ta abort, men jeg er alenemor fra før og er i slutten av 30 åra og mulig det var min siste sjanse til å få et barn til.

Hun skal vist hate meg intens....

Og han vil ikke ha noe med meg å gjøre....

Hva skal jeg gjøre for og ødelegge for dem...??

¤ T ¤

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oida.. kinkig situasjon.

Jeg tror ikke du skal forsøke å ødelegge for dem, jeg tror faktisk det beste du gjør for deg selv, svangerskapet og barna dine er å holde deg unna. Hvis de to har bestemt seg for å reparere forholdet sitt, må du nesten respektere det. Å lage et helvete for dem vil mest sannsynlig slå tilbake på deg selv :(

MEN. Nå er det slik at han faktisk er far til ditt barn. Og dermed er det jo en del ansvar som følger med der. Så fremt dere ikke har noen avtaler om andre ting. Så for å skape et best mulig forhold til barnefar, er det kanskje mer gunstig å heller satse på en skikkelig avklaring på ting, og hvordan ting skal settes opp framover, for barnets beste. Istedet for å lage et helvete som det kanskje ender med at du selv brenner i...

Det at han ikke vil ha noe med deg å gjøre kan faktisk bunne i at han frykter du vil ødelegge mellom han og samboeren hans under repareringa av forholdet, eller så kan det jo være henne som nekter han i å ha kontakt med deg... Men å fraskrive seg alt ansvar blir for dårlig. Han er en voksen mann, og får ta konsekvensene!!!

Skrevet

Hvorfor hater hun deg? Hun bør da heller hate samboeren sin som har seg med en annen mens hun ligger på barsel med deres baby, herlighet. Kan ikke begripe hvorfor i all verden hun ønsker å lappe sammen det forholdet der med en utro man som attpåtil gjør en annen kvinne gravid, men men.

Du bør jo bare glemme ham og gå videre, med deg selv og barna dine i fokus. Dersom barnefaren ikke ønsker kontakt så har du jo uansett krav på bidrag fra ham, dette kan du ordne gjennom NAV uten å måtte forholde deg til ham.

Håper det ordner seg for deg. Du kan jo ta kontakt med amathea for å få hjelp der også til å finne ut av rettigheter etc.

Lykke til :)

Skrevet

Dette hovedinnlegget bare være kødd!!!!!! menn (i alle fall sørpedrita) kan være dumme naut, og i dette tilfellet, burde hatt juling!! men hvem "nytter sjangsen" og ligger med en nybakt pappa da?? og vil ødelegg for dem?? forelska eller ei altså, JEEZEZ!! Glem han, og la dem være ja, hvorfor dere begge vil ha drittsekken er langt utenfor min forstand. Håper han i alle fall er mann nok til å ta seg av alle barna han driver å setter til verden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...