Gå til innhold

Neste tvillingtreff Oslo/Akershus

Thea-81

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble vi enige om tirsdag 22. eller onsdag 23.? Har fått UL på tirsdag (som jeg prøvde å bytte til min manns store oppgitthet...), men er treffet tirsdag går jeg i så fall glipp av det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke om jeg kommer med på det treffet, da er jeg mellom uke 36-37 oioi.

men er formen noenlunde tar jeg taxi ned til dere:)

Skrevet

Sukk... dette var min dårlige samvittighet :) Jeg skulle lagt innlegg om dette! :) Blitt innmari flink til å utsette ting for tiden!

Vi hadde avtalt tirsdag 22 - men.. Hmm... frister jo litt å utsette treff slik vi får med deg verdens_lykkeligste (vi blir jo ikke flere med ukene :) ) Hvordan stiller dere andre til dette?

Har tenkt å forsøke samle nye og "gamle" tvillinggravide som har lyst på lunsj i godt selskap på Santinos i Tordenskioldsgate - på tide med pasta/pizza!

Link til Santinos: http://santinos.no/

Se så lett å finne frem: http://www.gulesider.no/kart/map.c?id=c_Z0HAH23S&imgt=

Legg et innlegg om du kommer så skal jeg reservere bord for oss. Blir koselig!!

Skrevet

Jeg er med!! Uansett dag! (Det er fordelen med å jobbe selvstendig: Fleksibel til tusen) Dette skal jeg ikke gå glipp av... Det hadde vært hyggelig å møte gjengen - Jeg kjenner Åse i gruppa - Men hadde vært riktig så trivelig å møte dere andre også! Gleder meg!

Skrevet

Jeg kan mandag,tirsdag og onsdag,men foreslår at vi kan ta onsdagen så verdens lykkligste kan være med:!

Håper det er flere nye som vil være med! Vi "tjukkaser" trenger noen med mindre mager som kan føre denne koselige tradisjonen videre:-))

Skrevet

Nå slenger jeg meg også med. :-) Jeg kan både tirsdag og onsdag.

Skrevet

Jeg kan begge dager.

Skrevet

Jeg kan egentlig alle dager, men onsdager må jeg ha med gullet mitt. Han er ikke såååå begeistret for lange cafè besøk lenger... Men må det bli onsdag, kan jeg høre med barnehagen om å bytte fridag. MEN da må jeg gjøre det en av de nærmesete dagene.

Har SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ lyst til å være med!

Skrevet

jeg kan når som helst bare formen tillater det :):):)

Skrevet

Jeg vil være med neste gang også, og jeg har absolutt tenkt å komme fra begynnelsen....

Skrevet

Jeg blir med uansett dag! Gledjer meg!

Skrevet

Vet ikke om jeg får deltatt denne gang.

Kommer litt an på om jeg drar "hjem" til bærum i helgen eller om jeg drøyer en uke til :)

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg vil veldig gjerne vær med, men kan ikke denne gangen.

Jeg blir med neste gang.

Jeg er i uke 21 og er litt ny, ser dere søker nye folk. :-)

Jeg kjenner ikke noen andre som er gravide her i Oslo så det skal bli godt og møte dere.

Det blir vel ikke så lenge til neste gang.

Skrevet

Hei Milla s.

Vi pleier å møtes hver 14 dag og du er hjertelig velkommen!!!!

Jeg gleder meg til hver gang jeg:-)

Skrevet

Jeg kan begge dager og blir med så sant ryggen holder! :)

Skrevet

Blir det tirsdag eller onsdag? Skal bestille fysio og han kunne ikke mandag og torsdag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...