Gå til innhold

Hvor skal dere på ferie i år da?

Anbefalte innlegg

Har en på nesten to år til sommeren, også får vi besøk av sønnen til samboeren på nesten 12 år + at jeg er høygravid f.o.m. midten av juli. Vi tror mesteparten av pengene kommer til å gå til ny baby og litt justeringer av utstyr til toåringen. Men pga sønnen hans kommer vi nok til å ta en tur til en av parkene på sør/østlands Norge. I verste fall sender jeg pappa og sønn på Tusenfryd med full pakke. Kjipt å betale for en hvalross som meg som ikke nesten klarer å gå opp bakkene i parkene, og heller ei kan kjøre en eneste karusell. Ellers har vi en familiehytte på fjellet som vi kommer til å bruke, og satse på litt fine dager på stranda ( i alle fall for de som kan bade). Både samboers bursdag, sønnens bursdag og fødselstermin er i august + toåring som har bursdag 1.sep, så vi har nok å svi av pengene på.

Fortsetter under...

Vi skal til mine bestforeldre som bor i østfold. Båstad.

Glede meg veldig til det, for de er så snille og gode. Skal bla svi av feriepengene å skattepengene på tusenfryd(har ei jente på 4) å så skal vi til tøckfors på shoppings og inn til hovedstaden...glede meg!

er fra nordnorge så jeg ser dem ikke så ofte...(1 gang i året)

Blir nok hjæmmeferie hær i år. Har termin med tvillingene i august, så jeg skal holde meg i ro. Gubben skal på 3-dagers guttetur med en kompis til Trondheim i slutten av juli. Var egentlig gubben og jeg som skulle på tur, konsert på Lerkendal, men så ble d babyer i magen.

Skal bare være hjæmme å kos mæ me sønnen min på 3 år før de andre 2 kommer, ha skikkelig kvalitetstid med han og forberede han på alt som kommer til å skje.

Mulig vi skal en langhelg i mai nordover til foreldrene til gubben, men d kommer ann på formen min.

Benytter anledningen til ei uke i Paris i mai.. Jeg og babyen blir med mannen på jobb noen uker i september i Italia, så det blir liksom babyferien... Satser på Thailand i Februar. Alle jeg kjenner har god erfaring med det. Hva juni og juli angår er en annen sak... tror jeg skal sitte i en god stol og lese en god bok............

Her blir det ikke ferie før i november,da skal vi 2 uker til granca:-)

jeg kommer til å gå hjemme de 2 siste mnd før fødselen,men tror ikke mannen tar noe særlig ferie.

tar heller noen uker rundt fødselen.

Annonse

her tør nok ikke mor å dra lenger enn til hytta på hvaler gitt...

har termin 14 august, men siden det er tvillinger og at de to andre jentene mine ikke klarte å holde seg inne til termin tør jeg ikke dra lenger enn toppen 1 time unna sykehuset

Vi har spredd ferien utover i år. Har allerede hatt:

5 dagers vinterferie i Praha

10 dagers påskeferie i Danmark

Skal på:

10 dagers vårferie til Vestlandet

1 uke til Mallorca (mai)

10 dager til Danmark (juni)

I juli og august holder vi oss nok i ro. Men kanskje litt helgeturer i nærheten. Dessuten er ferien også brukt opp:) Tror kanskje en overraskelsestur til Dyreparken vil fenge poden 5

vi reiser 4 dager til Budapest i slutten av mai:)

Ellers har vi ikke planlagt noe spesielt,skal pusse opp bad og hage,min datter på 5 år skal få lekestue osv.

Men blir nok noen små turer på hyttene til familene våre,på noen lekeland osv,tar det etter formen:)

Jeg og samboeren min skal på biltur i midten av juni nedover Dannmark og Tyskland. Det gleder jeg meg til! Håper bare jeg er i god form så jeg kan traske rundt og se på ting og shoppe litt mens vi er der:-)

Har termin 11. august, så det blir nok ingen lange utflukter etter det nei... Men det er kjekt her i Norge også, hvertfall hvis det er fint vær:-)

Jeg og mannen min skal til Spania i 10 dager sist i juni. Foreldrene hannes bor der så da føler jeg at det er greit å dra siden vi skal bo privat. Har termin 16 august så de siste 6 ukene blir det å tusle rundt hjemme :) Jobber som lærer, så jeg har ferie hele sommeren før ungen kommer :)

Annonse

Juni,juli og august blir nok rolige her. Vi tar noen langweekner på forhånd.

I påsken var vi en tur i sverige og nå til helgen skal vi til Voss og bare kose oss på hotellferie.

Så reiser vi på spa opphold 7 mai,når jeg fyller år og blir det noen dager med god behandling og mat.

Så reiser vi bort 17 mai og koser oss

Så skal vi en tur i begynnelsen av juni til sverige

I juli tar vi en langweeken til oslo der vi skal delta på et slags fødselsforberende kurs,samtidig som vi tar det som en kjærlighetstur før vi får den lille.

Etter det regner jeg med at vi blir hjemm,hvis vi ikke finne ut at vi tar en tur på impuls,men ikke så lett det på den tiden,når en tenker på overnatting og slike ting.

blir ferie på campingen i moss på oss,går ut i ferie/permisjon fra 27 juli.

Hvis det skal bli en varm sommer er det godt å være vedd sjøen.Ellers får vi besøk av samboer sin sønn i tre uker.Han og min sønn er jevngamle,begge 10 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...