Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Kan man da få slimproppen til å gå???? Hadde en sånn idiotisk drøm om dette i natt, så må bare spørre, hehe... Skriver inn her jeg, slik at jeg slipper å få "svertet" mitt gode navn og rykte, hehe....
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Jøss, mange rare ideer man skal få når en går og venter tydeligvis ;-) Tror ikke jeg ville ha prøvd, nesesprayen virker jo hovedsaklig så slimhinnene trekker seg sammen og hevelsen i nesa går ned (derfor det blir lettere å puste). Kan ikke forestille meg at det kan være særlig behagelig i "musa"
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Det må jo være mange med erfaring på dette området... Venter i spenning på eventuelle svar...
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Kan du ikke prøve dah, og så kommer du tilbake med en oppdatering senere, hehe..
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Ja dette er det jo forsket mye på, men det er jo i teorien mulig. Men det er vel i grunnen ikke noe poeng i å få slimproppen til å gå-
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Har dere mus som har problemer med nesen? jeg hadde engang et hamster med det, men den ble ganske gammel uten noen hjelpemidler =)
Gjest Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Slimproppen kan jo gå lenge før en fødsel kommer i gang. Mange uker kan det vell også være. Så det er vell ikke mye poeng i det? Kommer mange rare drømmer siste tiden Jeg ankom føden i rutefly, og det kom noen med helikopter å kidnappet barnet mitt etterpå. De tok henne fra barsel, men hun hadde alt blitt en 3-4år gammel. Snakket rent og hadde lang lyst hår *hihi*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå