Gå til innhold

Har begynt å snorke så fælt.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje pga litt tett nese.

Bare samboer som merker det...

Har aldri snorka noe særlig før...

Flere som gjør det nå i graviditeten, uke 37 her og toppform

Fortsetter under...

Skrevet

åh, jeg også har visst det.. :( jeg har aldri snorka før, men nå holder jeg samboeren min våken om natta..stakkar!!! jeg er 38+1 nå, bare nå på slutten jeg har gjort det.. søstra mi gjorde visst også det på slutten, så det er nok ikke unormalt. men jeg hater det, jeg vil da for pokker ikke snorke, noe så usjarmerende!!!! hehe

Skrevet

Jeg har også begynt å snorke. Snorker så fælt at jeg våkner med vonde mandler :-D

Skrevet

Har fått klager på det jeg også. Men er jo full av vann og tett i nesa så det er liksom ikke rart da. Trøsten er jo at det går over etter fødselen!

Skrevet

Jepp. Det er visst veldig vanlig for gravide også, og gir seg vanligvis etter fødselen (heldigvis!) Jeg merker ingenting, men mannen sier det er som å sove med en stor og veldig koselig motorsag :)

Jaja, han snorker nå litt han også, så han får vel tåle det!

Skrevet

Har ikke begynt med snorkinga enda, men sist jeg var gravid, mot slutten, fant jeg titt og ofte mannen min på sofan om morgenen. Han orka ikke lyden selv med sov i ro, he he. Det går over igjen heldigvis! : )

Annonse

Skrevet

uff ja! är i uke 39 nu,men har snarkat som en flodhäst i ca 2 månader nu säger samboern(*ler*)

stackarn måste sova på gäst rummet var natt,även om han inte ger upp hoppet och lägger sig samman med mig var kvälll,så tar det ca 30 min så ender han opp där inne.

gläder mig till vi kan sova samman igen:)

Skrevet

Jeg kjøpte sånn breath right på aopteket. (sånn plaster over nese) Er helt genialt! Jeg snorker ikke, får puste bedre og sover nede på natta. Anbefales på det varmeste.

Skrevet

Mamma begynte visst og snorke med meg i magen. Etter min lillesøster sluttet hun aldri å snorke, og det høres godt!!!

Skrevet

HAHAHA....jaaaa her snorkes det noe helt sinnsykt til tider, ifølge mannen min ihvertfall:)

Snorker vanligvis ikke i det hele tatt, men startet å snorke i uke 9, helt snodig det der.

Er ikke like ille hver natt da, heldigvis for mannen min. Han klarer nemilig ikke å høre på sånt så han legger seg på gjestesenga vår de nettene jeg snorker.

Skrevet

Er blitt skikkelig ille jeg også. Tett nese og pondus er ille nok -at pollensesongen har begynt har IKKE hjulpet på saken - våkner med skikkelig tørr gane! Heldigvis hjelper det med ørepropper (fant noen fine, fargerike på apoteket som demper masse decibel!) Mannen min sier han sover gjennom både snorking og nattlige dobesøk nå. Veldig glad for det, for vi hater å sove alene begge to!

...imidlertid har det hendt at vesla i magen har vekket pappa med spark i ryggen om jeg har lagt meg inntil ham. Jeg har blitt så vant til sparkinga at jeg ikke våkner av det, men han våkner - og forteller stolt om det med et stort glis neste morgen. Søte mannen min!

Skrevet

Er i uke 38, og har snorka sia 7 ende mnd eller noe sånt! Snorker bare når jeg er gravid, og da er det så jeg våkner selv av det, og lurer på hva det er slags bråk! Eller så våkner jeg av ei skikkelig hostekule, etter ett skikkelig magadrag, til gubbens store fortvilelse:)

Skrevet

He he. Sitter her og smiler litt når jeg leser innlegget. Jeg snorker noe helt forferdelig!! Snorket sist svangerskap også, heldigvis forsvant det etter fødselen. Så satser på at jeg slutter å snorke denne ganga også når nurket er ute.

Ellers kan jeg si at grunnen til at vi snorker er disse hormonene igjen.. de gjør at slimhinnene blir hovne... og så er det jo en stor mage som presser på også..

Sov godt!

Annonse

Skrevet

Blæh,jeg også:(

Er ikke noe prob får sambo heldigvis for han sover så godt alikevel men jeg for så tørr gane at det er helt jævlig og halsen/svelget føles helt oppsvulma om dagen er så vondt atte fy så vurderer og kjøpe noe på apoteket.

Godt det er erfaringer med at det går over da bebbisen er ute:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...