Nergård Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Ringte inn i dag, fikk høre at de fant 4 spermier i stede for 2, og klarte å få befruktet med 3 av de. JIPPI. endeli litt positivt for oss. Nå gjenstår det bare å se om de deler seg rett. Håper håper håper.. Dersom alt er vell i morgen blir det innsett på torsdag.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 åå så bra.. dette blir kjempe spennende. skal krysse alt jeg har for deg!!!
MartheMor+Lillegutt Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Grattis med gode nyheter:) Jeg ringte selv klinikken i dag, fire av våre egg er befruktet. Hadde vel egentlig håpt på et par til, men de sier jo at man kun trenger ett gullegg!
Gullblomst Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Det er jo kjempebra! Lykke til på torsdag
Nergård Skrevet 16. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. april 2008 Tusen takk alle sammen. Går nå bare å venter på at kl skal bli 11,så jeg kan ringe å høre om eggene har delt seg. Kan ikke si jeg har den store troa akkurat nå......:/
74skytte Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Så bra! Det var jo kjempeflott at dere fikk 3 befruktet når dere bare hadde 4 spermier. Og det holder jo egentlig med bare et, så denne gangen går det! Dette går deres vei! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå