Gå til innhold

Maclaren eller Peg perego pliko p3???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Kjøpte meg Peg Perego for noen uker siden og er suuuperfornøyd!

Vi ville ha en litt mer "solid" trille og valgte derfor den fremfor MacLaren, selvom den siste er rimeligere. Veldig god å trille, datteren min sitter godt, rygges legges nesten helt ned og vognen er romslig.

......peg perego pliko er den beste trilla/vogna jeg har hatt ;)

Kan virkeiig anbefales!

Og hvis du vil gjøre et kjempekupp, så kan du få kjøpt mi ;)

Eneste årsaken til at jeg skal selge denne er fordi ungen har bestemt seg for at vognperioden nå er over.

Alt om vogna mi finner du i denne tråden her;

http://www.dinbaby.com/forum/thread/137481323

Et lite tips bare.. hvis du bestiller på pingpong, får du peg perego pliko p3 til 1700... Så hadde ikke gidda å betale 2000 før en brukt..Anonym

-------------

Et stort tips; Sørg for du informerer og IKKE FEILINFORMERER!!!

http://www.pingpong-online.com er en TYSK barneutstyrsbutikk som har butikk i Wilhelmstrasse 76 i Heilbad Heiligenstadt i Tyskland, og som har en WEB-butikk i tilllegg.

Da blir sannheten anderledes;

Dem selger peg perego for 239 euro. Når jeg sjekka i sted kosta en euro kr. 7.967. Da koster vogna i TYSKLAND Dvs kr. 1904 nkr, og da kommer turen til Tyskland i stedet.......

Bestiller du via web-shoppen må du først trekke fra den tyske lave momsen på 19% før du legger du legger til den norske momsen på 25%, samt fortollingsgebyr og kostnader til sending fra Tyskland, minus eventuell rabatt = Ops, ble vel ikke så billig allikevel?!?

Og ellers, så glemmer du at i prisen på 2000kr får du i tillegg til ei vogn kjøpt i Norge med norske garantier, og KVITTERING, OGSÅ BÅDE ORGINAL STELLEVESKE OG ORGINALT REGNTREKK, samt at vogna fremstår som NY!!!

Tror du bare har lyst på den vogna selv, og vil prøve å få den billigere, men det kan du bare glemme ;) Vogna blir rett etter ferie annonsert, og så populær/ny den vogna er, så er dette et virkelig godt kjøp!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...