Gå til innhold

Handler dere møbler på jysk og europris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei bare duker, hånklær o.l. på jysk. kjøper også møbler som er litt dyrere slik at jeg vet at kvaliteten er ok:-)

Skrevet

Men hvorfor er det sånn at det meste de selger bare er dritt/ødelagt?

Måtte å bytte en adventstake i fjor tre ganger før jeg fikk en som virket.

Og jysk butikkene har jo ikke lenger noe godt rykte heller sånn som jeg har skjønt.

Skrevet

enig med deg... kanskje de bare handler inn billig og selger billig for å være et lavpris tilbud for de som trenger det...

Skrevet

Jeg har 2 store kleskap med speil i midten og 2 bokreoler fra, Jysk å jeg har ikke hatt noe problem med noe av det. Ingen ting har detti fra hverandre her :-)

Skrevet

Handlet en stol på jysk en gang, og aldri mer. Armlenet datt av etter et halv år med pent bruk. Og plutselig falt det skruer ut av den uten at noen satt i den engang!

Skrevet

Jeg har masse fra Jysk.Noe tåler ingenting og andre ting varer lenge.Menjeg forventer ikke like god kvalitet på en kommode til 300 som en til 2000 heller.Og en har jo 2 års garanti om en tar vare på kassalappen.Mange av møblene er fra samme leverandør som se har på Bohus og Møbelringen,men til en fjerde del av prisen.Madrassene er laget på samme fabrikk som de hos møbelringen f.eks .Bare trekket som er forskjellen.Kjøper du de billigste sier det seg selv at de ikke er beregnet på hver natts bruk.Men det er jo noen som er for kjipe til å betale mer enn 600 for en madrass de skal ha i 10 år.Dynene er fra Høie og er billigere enn andre plasser.Men folk tror jo at alt er nesten gratis og synes da at merkevarene er dyre og kjøper en billigere og tror den er like bra.Da blir en selvsagt skuffet.Er vel ingen som går på jysk,europris eller nille om de har tenkt seg noe eksklusivt?

Europris har jeg bare handlet småting,men er fornøyd med det jeg får til en billig penge der og som lys og sevietter f.eks.

Skrevet

kjøpte et skap fra jysk engang, aldri mer for det datt fra hverandre, var helt skeiv og fælt. Så skikkelig billig ut gjorde det også. Nå har vi utemøbler derfra og det fungerer helt greit. Men forventer ikke noe akkurat.... er jo billig.

Skrevet

nei, når jeg først skal handle møbler skal det være kvalitet

Skrevet

Det eneste jeg kjøper på Europris er salt lakris fra Haribo, Piratos heter de og finnes kun der og på Nille;-)

Skrevet

Nei, ikke nå lenger! Kjøpte stuebord og seksjon der for ca 1,5 år siden. For det første mangla det flere deler, og det var også deler som var ødelagt i pakka når vi kjøppte. For det andre, så holdt de ikke mer enn noen måneder før det rett og slett begynte å falle fra hverandre.

De var ikke særlig behjelpelig på Jysk heller, de kunne ikke hjelpe med nye deler, det hadde de visst ikke mulighet til, men vi kunne kjøpe nye møbler og heller få litt rabatt på de!! (Som om jeg var interessert i å kjøpe nye møbler derfra.)

Europris har jeg ikke så mye erfaring med, men har kjøpt ett par ildfaste former der, og de er helt supre :) Og mye lettere å rengjøre enn andre former jeg har hatt, de blir jo helt rene..

Skrevet

Nei, handler ikke der, men jeg kjøpte en sprinkelseng hos Jysk engang og da andremann var baby og jeg la ham ned i senga så datt sengebunnen ut!!!! BARE flaks gjorde at min 4 mnd gamle baby ikke falt i gulvet!

Skrevet

Har handlet endel på jysk ja, salongbord, tv bord, bokhylle, seksjon og kommode. Er fornøyd med kvaliteten på alt, ingenting som har fallt fra hverandre så langt :) Visste ikke at de hadde møbler på europris så der har vi ikke handlet annet enn småvarer.

Skrevet

Har kjøpt et skap på jysk og det er jeg kjempefornøyd med. Og vi har kjøpt dobbeldyna vår på Jysk.

Ellers handler jeg ikke så masse der nei.

Fikk en reiseseng som var kjøpt der og den gikk i stykker når sambo prøvde å sette den sammen. Jeg gikk å skulle bytte den, men fikk bare beskjed om at jeg måtte ha kvittering. Dama bak kassen så på den og fant ikke så masse gale, men når hun skulle legge den sammen så ødela hun den og jeg fikk ny =)

Skrevet

har rammemadrass derfra på hytta som jeg er veldig fornøyd med :) har også kjøpt dyner og håndkler der, men ikke annet enn det.

Skrevet

Har aldri kjøpt møbler derfra og kommer ikke til å gjøre det. Har ikke noe tro på at det er kvalitet som varer..

Skrevet

Mamma har heltre bord og fine eikestoler med brunt trekk fra Jysk. Det ser velidg fint ut og om det holder vil tiden vise :-) Hun har også et glasskap fra samme plass som vriker ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...