Gå til innhold

Handler dere møbler på jysk og europris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller er dere av den oppfatning av at ingenting holder av det man får kjøpt der?

Skrevet

Nei, der handler jeg ingenting.

Skrevet

Mye "søppel" derfra, ja. Senger hos jysk har jeg hørt kan være greie.

Skrevet

Kjøpte en kommode på Jysk en gang, og den datt fra hverandre.

Vi har en sånn høystol fra Jysk da, den er helt fin.

Skrevet

Ser at de selger sofaer ol på europris nå, men hadde ikke kjøpt pga dårlige erfaringer med kvaliteten på varer kjøpt der. på jysk kjøper jeg ikke fordi de er mye dårligere å sitte i enn sofaer i samme prisklasse hos f.eks bohus

Skrevet

Kjøpte en kommode der, og den datt fra hverandre, alle skuffene løsna, og det hjalp ikke om vi limte de.... Eldstejenta har ei hylle på rommet sitt da fra jysk, og den er jo grei:)

Skrevet

en veninne har kjøpt sofa der (jysk)og den er helt fin. og halvparten av ikea pris. greit når du har små barn som griser.

Skrevet

Handler ikke der. Jysk er bare skiten sier mamma... hehe og europris finner jeg aldri noe... utenom søpplesekker og påskepynt. hehe

Skrevet

Bra å høre at det ikke bare er vi som ender opp med dritt.Alt vi har kjøpt på jysk har enten ramlet fra hverandre eller så mangler det deler.

Skrevet

Har Toscana sofaen med sjesalong fra Jysk.

Foreløpig funker den heeeelt fint.

Skrevet

Ikke møbler nei...

Noe annet pillpell innimellom men ingenting som jeg har behov for at skal vare.

Skrevet

Ja jeg har stellekommode, kjøkken bord + stoler ifra Jysk

Skrevet

Vi har seng fra jysk, beste senga jeg har hatt faktisk ;-) Har også kjøpt 2 gjestemadrasser der, tykke og med god fjæring. Har også 2 bokhyller derfra, malt hvite av oss, kjempefine og stødige, null problem. Visste ikke at de hadde møbler på europris, jeg....Men har kjøpt sykkelen min der, foreløpig funker den kjempefint ;-)

Skrevet

kjøpt hagemøbler på jysk.De holder kjempefint=)

Skrevet

Jo, de hadde beige stoler med skammel på europris. Ganske fine, men armlenene på begge stolene er allerede ødelagt. De tåler ikke at man er borti de.

Kjøpte nettop spisebord og stoler på jysk, men vi måtte fikse på de da hullene for skruene ikke passet.

Hadde også en bokhylle som plutselig bare datt fra hverandre.

Skrevet

Hmmm... Nei, jeg har aldri kjøpt møbler på noen av disse stedene men har hørt mye negativt....

(Nå har jeg da sett at de har kjempe(!!)billig sånn plastrotting gruppe (utemøbler) på Europris. De koster jo under 1/2 av de billigste andre steder.... og da er det jo greit om de varer noen år mindre enn de andre også...... kanskje..?... Får ta med mannen og titte på disse tror jeg)

:o)

Skrevet

Jeg er aldri inne i hverken JYSK eller Europris. Har vært der tidligere, men de butikkene jeg har vært inne i har vært rotete, møkkete, kvaliteten på noen av varene dårlig og servicen helt elendig. Så jeg setter ikke mine ben i de butikkene.

Skrevet

Ha ikke mye møbler fra verken Jysk eller Europris.. Eller vi ha nå kjøpt hagemøbel gruppa fra Europris til 1499.. Den virket helt grei til vårt formål.. Ha tidligere kjøpt dyre kommoder på Skeidar - og der skal jeg ALDRI mere handle møbler.. Selv om det var dyrt, holdt det ikke mål.. Så jeg er i den oppfatning at ting trenger nødvendigvis ikke koset masse for at det er bra, eller motsatt..

Skrevet

vi har hagemøbler og seng fra jysk og det er ikke noe galt med det i alle fall. hagemøblene har vi hatt i over 3 år nå og holder like fint. ting trenger ikke være kjempe dårlig selv om det er billig. er foresten ikke alle som har råd til å handle dyre ting på møbelbutikkene.

Skrevet

Nei men velger jo heller å kjøpe møbler som er dyrere hvis de holder lenger. Absolutt alt vi har kjøpt på disse butikkene har det vært feil med eller så har det ramlet fra hverandre. Billig eller ikke, gidder jo ikke å kjøpe søppel heller.

Skrevet

Vi har seng fra Jysk rammemadrass.aldri vært så fornøyd med en seng noen gang.

Også har vi spise stue fra Europris pluss.Også kjempe fornøyd.

Ikke noe galt med noen av delene.

Bilder kan sees på hjemmesiden www.linnmathea.piczo.com under her bor vi;)

Skrevet

Nope (tror jeg egentlig aldri har vært i en Jysk butikk engang..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...