jente Skrevet 15. april 2008 #1 Del Skrevet 15. april 2008 På Ul har den en jordmor som den kaller for Gaia jordmor, og hun får du time hos, når du enten ønsker keisersnitt eller som meg ikke vet om du skal enten føde vaginalt eller ta keisersnitt, Da sender din gynokolog, eller legen din en henvisning til Gaia jordmoren, og da får du et rødt ark i din journal som viser at du har vært i samtale med henne. For min del blir dette svangerskap nr 3, jeg har ikke hatt så gode minner fra fødsel nr 2, og er nå så usikker på om jeg skal føde eller ta keisersnitt. Jeg kan få selv velg.. Og til dere andre gangs fødende, stil krav, skriv ned spørsmål og hva du mener du mener du vil ha keisersnittet, skriv ned hendelsen av forrige fødsel. Om en fødsel på papirert kan virke som et "normalt" forløp, kan den opplevelsen du har være noe helt annet. Så stå på kravene, men jo mer forberett du er, jo enklere er det og få det igjennom. Ønsker dere alle lykke til... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137469170-hei-til-dere-som-%C3%B8nsker-%C3%A5-ta-keisersnitt-p%C3%A5-ullev%C3%A5l-sykehus/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå