Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jo trodd jeg ikke skulle tilbake hit med det første, men etter SA i uke 9 så må jeg nå tenke fremover til neste forsøk - fryseforsøk.

Kjenner at jeg ikke er så positiv. Håper å få forsøket i juni om kroppen henter seg inn fort. Men klarer ikke helt å tro at vi skal lykkes med et forsøk nok en gang. Det er vel ikke mulig å være så heldig? Og så er det jo usikkerheten med om eggene overlever opptiningen.

Trenger vel å høre litt om andres erfaringer med fryseforsøk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff det var trist å høre..

Jeg er 38 år og lurer nok på om porsgrunn ønsker at jeg skal ta nytt uttak istedet for å bruke opp fryse eggene mine har to stk..,

Dette pga alder.. best å ta ut så mange egg som mulig på mine 2 forsøk igjen så heller ta fryse egga til slutt...

Vil bare få ønske deg masse lykke til!!!

Skrevet

Høres jo ut som en god plan for deg. Jeg er eldre enn dag, men velger allikevel fryseeggene nå. Har også litt med økonomi å gjøre.

Håper du lykkes neste gang.

Skrevet

Jeg ble ikke gravid på ordinært forsøk, men på fryseforsøket (endte desverre i en bo). Så det er sjang for å klare det på frys. Satte inn to, men vet ikke om begge festet seg.

Lykke til! Eggene som ligger i frysereren en nok de som skal til for at du skal bli gravid. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...