Viktoriana Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Hadde jo trodd jeg ikke skulle tilbake hit med det første, men etter SA i uke 9 så må jeg nå tenke fremover til neste forsøk - fryseforsøk. Kjenner at jeg ikke er så positiv. Håper å få forsøket i juni om kroppen henter seg inn fort. Men klarer ikke helt å tro at vi skal lykkes med et forsøk nok en gang. Det er vel ikke mulig å være så heldig? Og så er det jo usikkerheten med om eggene overlever opptiningen. Trenger vel å høre litt om andres erfaringer med fryseforsøk.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Uff det var trist å høre.. Jeg er 38 år og lurer nok på om porsgrunn ønsker at jeg skal ta nytt uttak istedet for å bruke opp fryse eggene mine har to stk.., Dette pga alder.. best å ta ut så mange egg som mulig på mine 2 forsøk igjen så heller ta fryse egga til slutt... Vil bare få ønske deg masse lykke til!!!
Viktoriana Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 Høres jo ut som en god plan for deg. Jeg er eldre enn dag, men velger allikevel fryseeggene nå. Har også litt med økonomi å gjøre. Håper du lykkes neste gang.
74skytte Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Jeg ble ikke gravid på ordinært forsøk, men på fryseforsøket (endte desverre i en bo). Så det er sjang for å klare det på frys. Satte inn to, men vet ikke om begge festet seg. Lykke til! Eggene som ligger i frysereren en nok de som skal til for at du skal bli gravid. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå