Gå til innhold

Emmaljunga Edge og Mondial - hva er egentlig forskjellen??

Anbefalte innlegg

Har forsøkt å lese meg til forskjellen på de to, men blir ikke noe klokere...i brosjyren står det det samme om begge to. Eneste jeg vet er jo at de har ulike standard understell, men en kan jo velge hvilket understell man vil, så da er jeg tilbake til null...

Anyone?

Fortsetter under...

Forskjellen er egentlig kun utseende, slik jeg har fortstått det. For helt rett, de kommer med ulike standard understell, men det kan vi jo velge selv. Så i forhold til tekniske detaljer er de egentlig like. Veldig fine vogner da, jeg klarer ikke å bestmme meg selv hvilken jeg vil ha, og hvilket understell!

Vet! (",) Synes det er litt vanskelig..men tror ikke jeg liker helt de kryssene som er på bagen på edge- modellen, så jeg heller mot mondial for øyeblikket..men understell, det er vanskelig.. Kan ikke helt se for meg at det er nødvendig med det der håndtaket kan draes over, så lenge både bag og sportsvogndel kan snues ettersom en ønsker..hmm..hehe.. Hvor ofte er det behov for det tenker jeg? Må nok ta en tur til eller tre for å bestemme oss helt (",)

Sånn det ser ut nå blir det mondial i farge navy, stelleveske i samme, også tror jeg vi kjøper babybagen i tillegg, litt greit når en skal på besøk etc istedenfor å drasse hele bagen med inn til folk..

Har du vurdert flere vogner? Og hvilken frage blir det på deres?

forskjellen er at på edgen så er det integrert myggnetting, sånn lufting i bånn på bagen, ekstra hodepolstring i enden på bagen(ved kalesjen), ellers så er det ikke så mye forskjell, utseende da..jeg har edge med sportsunderstellet (det med at håndtaket kan dras over) hvor nyttig det er spørs jo..hehe..er vel hvis det er mye sol eller vind og du vil fortsatt ha ungen mot deg så er det jo greit, men som du skriver så er det jo bare å snu bagen og, det er og det tyngste understellet. vi har i fargen grey/appel...ganske fine vogner:)

lykke til med vognkjøp, det er ikke bare bare...

Annonse

Dette gjelder understellet - så det er sportsunderstellet som er større enn classic-understellet - men det kan man jo velge!

De eneste forskjellene er:

Mondial har bærestropper - det har ikke Edge

Edge har "skyggelue" - det har ikke Mondial

De har litt forskjellig løsning på lufteluken bak

De har forskjellig design på stormtrekket

Edge har mange flere fargemuligheter enn Mondial.

Det er altså heeelt marginale forskjeller, som egentlig bare gjøre at man velger ut i fra smak og behag...

Vi skal ha en Edge, og det er bare fordi jeg syns de har flere fine farger i denne, og fordi jeg ikke tror jeg kommer til å bruke bærestroppene noe særlig ettersom bagen er så bred! (Skal ha Elk, har holdt av den siste i butikken i Oslo!)=

:-)

Veldig fornøyd med å få vår Emmaljunga Edge - i fargen Elk - i hus! :-) Gleder meg til å ta den i bruk!

Dersom noen andre vil ha Elk, så har de visst noen igjen på Kattis Babyshop i Strømstad. Det er det jo noe billigere også, men jeg har ingen mulighet til å dra til Sverige den nærmeste tiden - har planer hver eneste helg (!), så da måtte vi nesten kjøpe den i Oslo. Kjøpte Emmaljunga bilsete i samme slengen. :-) Jippi!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...