Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok dere det veldig med ro i etterkant? Noe annet "lurt" en kan gjøre for at spiren skal feste seg? Jeg hadde et mislykket prøverørsforsøk for noen måneder siden, og skal i gang med fryseforsøk neste uke. Krysser fingre for at lykken er med meg denne gangen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble lagt inn på sykehus pga overstimulering, så jeg tok det veldig med ro, kan man si.. Var stort sett sengeliggende, med noen turer i korridorene innimellom. Da jeg ble skrevet ut har jeg bare gått korte turer.

Jeg lyktes ikke på dette forsøket.

Når vi skal i gang med frys kommer jeg mest sannsynlig til å jobbe og leve som normalt i rugetida. Har iallfall fått "bevist" nå at det verken hjelper å holde seg i ro eller å bli overstimulert for at spiren skal sitte.

Skrevet

Jeg har både jobbet og vært sykemeldt ved mine forsøk. Sistgang ble jeg nødt til å sykemelde meg da jeg rett etter innsettingen(fryseforsøk) fikk en kraftig lumbago...ikke bra. Kunne så vidt gå og hadde utrolig vondt i nedre del av korsryggen. Ble bedre, men holdt meg hjemme selv om dagene ble fylt med brylluppsforberedelser til en vennine - så lå ikke akkurat på sofaen hele tiden. Man får beskjed om å leve som normalt. Jeg ble gravid ved sist fryseforsøk men mistet i uke 8 - dette hadde ingenting med at det var fryseforsøk. Er nå i gang med neste frys med innsetting i uke 17/18.

Ønsker deg lykke, lykke til!

Skrevet

Tror det er viktig å leve som normalt.. de sier jo også det. De sa også til meg at hvis det var så vanskelig for egg å feste seg som vi styrer med her inne, hadde det ikke vært mange barn i verden hehe..

Det er jo egget som slutter å utvikle seg, derfor går det galt, som sagt ikke noe vi gjør galt...

MASSE LYKKE TIL..

Skrevet

Jeg prøver å ta det med ro. Løfter ikke for tungt og går ikke på lange skiturer lengre. Og jeg tør ikke å ha samleie enda. Sist jeg var gravid begynte jeg å blø etter at vi hadde samleie og da blødde jeg i 12 dager og var sikker på at nu var alt over. Men det gikk bra. Mannen min er helt enig og vil heller ikke prøve. Og man blir jo veldig kreativ, sex er jo så mye mer enn bare samleie.

Skrevet

Jeg levde som normalt, men trente ikke da.. Og vi drev aa flytta, saa holdt meg unna tunge loeft etc.... Men spiren satt ikke likevel da ;-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...