Gå til innhold

Har mistet for få ganger??!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på sykehuset i går og fikk konstatert en ny MA, som jeg forsåvidt viste om... skal til utskrapning til torsdagen for det var ikke akutt...

men det sykeste var at da jeg spurte om at NÅ får jeg vell noe hjelp, fikk jeg bare til svar at, nei, det er sååååååååå vanlig å miste, så du må nok miste flere ganger for at vi kan hjelpe deg. og i de fleste tilfellene finner man ingen feil.... HJELP!

sitter her å smiler for meg selv og rister på hodet.. er det mulig, hvor mange ganger til må jeg miste før det er noe hjelp å få.. er det så jævli vanskelig å ta noen blodprøver f.eks.... dette blir jo bare ordentlig dumt...

sorry, måtte bare få det ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde man fikk hjelp når man hadde hatt 3 MA jeg... Synes du skal gå tilbake til legen din og be om hjelp.

Jeg har hatt 2 MA og skal nå til utredning i løpet av våren. Hadde sist utskraping i midten av januar og da skulle det gå 4 månder før de skal foreta en utredning for å se om de finner ut hvorfor dette skjer.

Skrevet

Glemte og sende en trøsteklem!

Håper du får hjelp og at du snart får en spire som sitter.

Lykke til videre

Skrevet

Får du ikke hjelp etter 3 MA!!!? Det er jo helt sykt. Jeg trodde også at det var sånn at man får mere utredning etter å ha mistet 3 ganger. Jeg har "bare" mistet to ganger, så jeg får da ihvertfall ikke hjelp...... Sykt!

Men stå på, evnt bytt lege. For dette er en stor påkjenning både fysisk og psykisk, så dette bør du få hjelp til, slik at du ikke behøver å gå gjennom en gang til.

Sender deg en trøsteklem, og håper du får hjelpen du bør ha. Lykke til!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei,

Jeg fikk henvisnig til riksen etter første gangen. Så det er bare å mase.

Det er ikke så mye man får skjekket, men de kan ta blodprøver for å sjekke div, + sjekke livmor for evt skillevegger. Det gikk noen runder der men mistet 5 ganger. De fant ingen ting. fikk beskjed om at jeg hadde uflaks.

Jeg fikk også beskjed om å kontakt de direkte neste gang jeg var gravid.Noe som tok over 2 år Gjorde det nå i uke 4 begynnte på albyl og crione med en gang. Men denne gangen har det gått bra fikk ultalyd hver 4 uke på riksen til og med uke 12. Er nå i uke 30 og alt er framdeles bra. Så du får stå på å mase. Hvis de ikke begynner med utredning ( de da det var veldig sjeldent de fant noe. be om å bli satt på medisiner vet at det er flere en meg som har god erfaring med dette.

Lykke til ;o)

Skrevet

har du vert hos en privat klinikk???

nå vet ikke jeg hvor du kommer fra, men jeg kommer fra fredrikstad og jeg ringte til en klinikk som heter wolvat og der sa jeg at jeg hadde prøvd i 5 mnd osv og jeg mistenker at jeg ikke har el pga det og det...

jeg skulle bare få en time og det var ikke lang vente tid, jeg kunne få time på dagen hvis jeg ville. det kostet 750 kr for en time og der tok de alle prøver....

bare et tips=)

lykke til=)

Skrevet

De som har mistet 3 ganger eller mer etter hverandre med samme partner, de har krav på utredning for habituell abort. Om dette gjelder deg så må du stå på krava! Bytt lege om nødvendig, gå privat om det er best, men stå på!

Skrevet

Jeg har ikke vært hos noen.. bare på sykehuset å fått utskrapning... Flere har sagt at jeg skal kontakte volvat, men jeg vet ikke.. er litt borte for tiden.. Jeg er østfolding, så fredrikstad har nesten blitt mitt andre hjem etter alt jeg har vært igjennom..

hvor lang tis etter utskrapning får man utredning eller noe som helst svar eller tilbakemld på at man er i systemet????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...