Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor kan du ikke bare enten sende meg en mail eller si konkret hva du ønsker slettet?

Hvis det er diskusjonen rundt vaksinedebatten det er skrevet et eller annet i, så har ikke jeg lest den fordi det er jordmor Siri sitt område å mene noe om faglig innhold i den debatten.

Ser nå at du litt lenger nede på siden har bedt om å få konkrete innlegg slettet. Beklager at jeg ikke har hatt tid til å se på dette foreløpig, skal gjøre det i kveld da jeg akkurat nå ikke sitter på en pc hvor jeg kan slette fra.

takk for tilbakemelding Moderator!! Jo da Tribal... bare å slette mine innlegg som kom i ettertid av dette!! Men når en enkelt bruker føler en notorisk trang til å sammenlikne meg med en person som har bidratt med å sende barn og familier i gasskamre pga etnisk bakgrunn samt bidratt med det største folkemordet i menneskets historie, så bør det vel være lov til å forsvare seg!! Retningslinjen om å diskutere personer eller nick er det faktisk ledelsen her inne som har bestemt og noe jeg støtter fullt ut:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...