Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Signe Sienna Hilma Aurora Andrea Fanny
Vipsenmamma Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Signe - flott navn Aurora - pent og moderne Andrea - ikke fint Fanny - fjollete Hilma - gammel kjerring Sienna - white trash
prebs Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 1.Aurora -vakkert 2.Signe- flott 3.Andrea- koselig 4.Fanny- helt ok 5.Sienna- må smake mer på det, men klangen er fin 6.Hilma -likte ikke
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Sienna - nydelig, ett av min favorittnavn, gjør ikke noe om det er veldig engelsk, klinger like fint på norsk. Aurora - veldig fint Andrea - har alltid likt dette navnet, kunne brukt det selv. Fanny - ok Hilma - ok Signe - syns det er fælt, men kanskje fordi jeg forbinder med ei fæl jente jeg gikk på skolen med som stinka svette.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Andrea Aurora Sienna De 3 siste er ikke helt min smak! Signe Fanny Hilma
megc Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 1. Delt mellom: - Andrea- fint navn, fin klang, søtt - Aurora- koselig, Anne-Cath Vestly navn - Signe- gammelt og stødig, i tillegg søtt 2. Hilma/ Fanny- liker det litt, men usikker på hva som trekker dem litt ned 3. Sienna- pent om du bor i England Lykke til!
Eline på vei med nummer to Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 1. Signe - synes det er nyyyddelig 2. Aurora - veldig pent, men mye brukt 3. Hilma - spesielt, men pent 4. Andrea - greit nok 5. Sienna - er du britisk/amerikansk så kanskje... 6. Fanny - engelsk slanguttrykk for "kvinnelig kjønnorgan", ikke noe jeg ville kalt datteren min....
Vannmann35 Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Andrea - fint og klassisk, men er på navnetoppen.... Fanny - tøft navn + internasjonalt Aurora - flott, men synes det er litt tungt å uttale Signe - koselig, litt traust dog... Sienna - helt ok, men ikke noe jeg hadde valgt - tenker bare Sienna Miller, og hun er ingen favoritt hos meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå