Eva76 Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Hei, jeg har holdt til på "bli gravid" i over to år nå, men i dag fikk jeg beskjed på tlf at alt ikke er helt som det skal være med mannens sæd. -Vet ikke hva enda for legen kunne ikke helt tolke svarene, han måtte ha hjelp av ekspert. Fikk beskjed om at de ikke vet enda om vi "må ha hjelp" eller skal kunne "klare det på egen hånd". Lurer litt på det der for vi har prøvd i over to år, så når de nå har funnet ut at det er noe som ikke er helt normalt så går jeg ut fra at vi trenger hjelp...? Er det noen her inne som kan fortelle meg hva som kommer til å skje nå?
nina er gravid;) Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 heisan..ikke helt sikker,men når min mann leverte prøve kikket de ikke bare på hvor mange levende det var , men tok også noen fargeprøver ,skjekket om de hadde hale osv..hans viste seg å være fine,jeg er ganske fersk her selv,har prøvd i nesten fem år,de er så flinke så du får nok svar.hvis du går inn på porsgrunn ferilitets klinikk,ligger det masse info der..om de forskjellige metodene..lykke til
ikø29 Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Heisann og velkommen hit :-) Det er helt sikkert mye som kan gjøres for at dere skal kunne lykkes. Det er positivt at det finnes svømmere i prøvene dere har tatt!! Kansje dere kan be legen henvise dere til prøverørsbehandling?! Det er godt hva som er gjort ;-) Du kan òg prøve å ringe til en fertilitetsklinikk- kanskje du kan få noen tips der?! Kanskje det som må til er at dere får hjelp til å føre sædcellene dit de skal?! Eller kanskje må han på en eller annen slags hormonkur eller noe?! Ikke vet jeg, men det jeg vet er at det finnes mye av håp for de fleste av oss!!! Lykke til Eva!!
Eva76 Skrevet 15. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2008 Takk for det ikø29 Nå satser jeg bare på å komme raskt inn til time hos legen og at vi kommer i gang med et eller annet. Blir så utålmodig her. Vil tro vi blir henvist til St. Olavs herfra... hører til i Midt-Norge. Noen som har erfaring derfra her inne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå