Gå til innhold

Vil ha navn til jenta mi i morgen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men vi har fortsatt ikke klart å bestemme oss:(( Hva syns dere?

Mille Sofie, Milla Sofie, Emma Sofie eller Sarah? HJELP,jeg vil så gjerne gi henne et navn når hun kommer i morgen:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Superfine navn, jeg har selv en liten Emma sofie og er veldig fornøyd med det..

Men et lite tips, ikke stress med å ha navnet klart.

Jeg hadde navnet til nr 1 klart lenge før hun ble født, når hun kom passet hun absolutt ikke til å hete det vi hadde bestemt oss for, så hun fikk at annet navn..

Da emma sofie skulle bli født sa jeg til min mann at jeg likte det navnet men at vi måtte se henne først..hun var en skikkelig emma sofie heldigvis..

Lykke lykke til

Skrevet

Ja, er nok lettere å se når hun kommer ut, men har alltid problemer med å bestemme meg for ting,og vet det blir vanskelig uansett...Bare artig å høre andres meninger også:) og tiden går fryktelig sent til morgendagen,så godt å ha noe å bedrive tiden med...hehe:))

Skrevet

Mange fine navn du har der, jeg liker de alle. Jeg er ikke så veldig glad i dobbeltnavn, men du har noen fine kombinasjoner. Elsker Milla, men syns gjerne Mille Sofie klinger bedre sammen. Liker Sofie også veldig godt selv om jeg liker Sofia bedre. Emma og Sarah er også fine navn, men litt mye brukt kanskje selv om du ikke skal la det hindre deg. Jeg hadde nok valgt Mille Sofie, eventuelt Milla Sofie, men velg det du syns er aller finest og det som passer best til jenta.

Skrevet

Emma Sofie klinger best. Velg det!

Skrevet

Av dine forslag likte jeg best Mille Sofie selv om jeg aldri ville valgt det selv.

Skrevet

Jeg synes alle navnene er fine : ) Jeg liker best enkeltnavn, så jeg tror jeg hadde gått for Sarah, men det blir bra uansett!

Skrevet

Jeg syns Sarah selvfølgelig er finest min datter heter det :D

Hva med Mina Sofie?

Skrevet

takk for svar:) Mina er veldig mye brukt blandt folk vi kjenner..så det blir ikke noe,men fint er det!!

Tror nok det blir bra ja,uansett hva vi velger til slutt.. Er ikke lett,men blir nok mere sikker i morgen...kanskje,hehe:))

Skrevet

Milla er helt nydelig!

Emma Sofie er så oppbrukt og kjedelig kombinasjon, tror det er Norges mest brukte dobbeltnavn... Sarah er utrolig mye brukt. Mille blir for barnslig.

Milla!!!!!!!;-)

Skrevet

Emma Sofie ville jeg valgt! Sarah er også veldig fint. Synes Milla og Mille er for sukkersøtt!

Skrevet

Takk for mange gode forslag,men har ikke blitt sikker enda desverre. Må nok vente å se når hun kommer ut:)) Men heller nok mest på Mille el Milla Sofie:))

Skrevet

Milla Sofie er helt nydelig, kjempevakkert men samtidig litt tøft. Emma Sofie blir veldig sukkersøtt, og Sara (og Emma) er mye mer brukt enn Milla. Milla er vel litt "sjeldent".

Håper dere går for Milla eller Mille:-) Da får hun hete noe ikke alle andre heter!

Skrevet

tusen tusen takk:)) gleder meg som en unge til å se den lille.....!!

Skrevet

Vil bare komme med mine erfaringer. Jeg jobber i barnehage. På avdelingen min, og på avdelingen ved siden av, går det til sammen 31 barn. Av disse heter:

- 3 x Sara/Sarah

- 4 x Emma (!)

- 1 x Emma Sophie

- 2 x Sofie/Sophie

Kan være tilfeldig at så utrolig mange heter de ulike tingene i akkurat denne bhg, men ville bare gi det et varsel. Milla har jeg faktisk aldri hatt noen i bhg som heter ennå, derfor ville jeg nok valgt det. Som assistent er jeg litt drittlei poppis-navn.

Du skjønner kanskje jeg ville valgt MIlla, kanskje Mille, men synes det er mer kallenavn-aktig, Milla er mer "ordentlig". Men har en tydelig favoritt: Milla Sofia, Sofie er kjedelig som mellomnavn..

Men lykke til med prinsessa og navnet!

Skrevet

Skal du ta keisersnitt? Har du noen barn fra før eller?

Gled deg hvertfall masse, og ønsker deg masse lykke til! Hun er sikkert helskjønn :-) :-)

Skrevet

Ja,jeg skal ta ksnitt. Har 2 gutter,1 ksnitt og en misslykket fødsel, så vet heldigvis hva jeg går til...bare gleder meg:) men er jo rart å ha time til å få baby,hehe:) hvor lenge har du igjen da? lykke til videre du også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...