Gå til innhold

Elsker/hater du CARENA EASY??

Anbefalte innlegg

Nå har jeg lest en del her inne, og skrevet et innlegg angående den vogna selv. Er på jakt etter en rimelig trille.

Av det jeg har lest og fått til svar får jeg inntrykket av at folk her inne enten ELSKER eller HATER den vogna.

Stemmer det????????????

Hva er DIN mening???

Hilsen en som prøver å finne en ok, rimelig trille til småturer og kjøpesenterbruk...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137466770-elskerhater-du-carena-easy/
Del på andre sider

Fortsetter under...

er nok en hat/elsk vogn. hatt den i 2 uker, og allerede har hjula beg å knirke/pipe.. regner med at litt smøring vil hjelpe.. trille ute må det bli minimalt. umulig å trille opp småkanter osv. alt i alt fornøyd siden jeg ikke var forberedt på å få en perfekt vogn til 900kr... man må liksom ha i utgangspunkt at vogna skal vare i et par år. hvis man vil at vogna skal vare "en evighet", er det IKKE riktig vogn!

Venninnen min har den vogna, og det er noe av det værste jeg har trillet...

Men den holder seg lenge... De har hatt den i 3 år, og fortsatt holder den... Ser ut som den skal klappe sammen, men skal nok mye til før den faller sammen gitt... Evighetsvogn.

går veldig bra å manøvrere inne! ute også, om det ikke er noen hindringer i veien..

er som sagt kun denne knirkinga som gjør meg gaaaal. skal prøve å få smurt etterpå:)

jeg ser mange trille på den på kjøpesenteret...:) .....så noe positivt må det jo være med den;)

jeg hadde den,og jeg var kjempefornøyd med den. eneste minus var at hjulene kunne knirke litt,men med litt smorning var problemet løst..=)

stor handlekurv,nesten full liggestilling og billig. mye vogn for pengene..=)

tar også liten plass i bilen,så dette er en flott vogn.

jeg har ikke hatt problemer med og manøvrere den hverken ute eller inne..

Annonse

Jeg har kjøpt denne vogna. De på butikken sa at jeg måtte smørre akslingene med "gris" (slags tykk fett) Og spraye forhjulene med 556. Hvis ikke, så begynner hjulene p knirke.

Jeg bruker den til reisetrille. Syns den er flott for den laveprisen. Lett er den oxo,

Jeg har også et hat/elsk forhold til den vogna. Har hatt den snart ett år og snuppa er 1 år og 8 mnd. Bruker den mye på handlesenter, byturer, og andre steder med lite hindringer i veiunderlaget. Den har god plass i handlekurven under, og det virker som snuppa sover godt i vogna de gangene hun sovner. Kjekk koppholder og praktisk liten lomme bak til nøkler, lommebok o.l. Den er lett og lett og slå opp og ned. Og ikke minst er prisen bra! Nå kommer det snart en til og jeg kommer til å beholde vogna fremfor å selge den og bruke den til gå-til-og-fra-lekeplassen-med-skitten-unge-oppi. Minustegnene med den er den forbanna knirkingen (men det hjelper med litt ordentlig smøring), kort avstand til bena når den som triller holder vogna med begge hendene (jeg er 1,73 m høy og sparker borti for hvert eneste skritt) og den er litt vanskelig å kjøre til tider (stiv og umedgjørlig). Men jeg hadde tatt sjansen for de få kronene det er for den. Antakeligvis kommer du med i hat/elsk klubben du også:;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...