Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Lurer på hvordan det går med dere andre uke 14 jenter? Kenner dere noe? Formen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har ikke gått bra her, negativ test og store blødninger.. er på rugedag 13..

Skrevet

Huff og huff. Det var jo triste greier. Jeg fikk tatt ut 21 egg den 31. mars og satt inn et den 3. april og har 6 på frys. Ingen blødninger enda og bare 6 dager igjen til blodprøvetaking. Er så spent at jeg holder på å gå på veggen. Er jo verre enn ammetåke dette her. Glemmer ting på jobb og er helt ukonsentrert i bilen. Kjenner mange av de samme symptomene som da jeg gikk gravid med gutten min for snart 4 år siden. Men tør ikke sette forhåpningene for høyt. Trur nok jeg har det litt enklere enn mange av dere andre siden jeg har en gutt fra før. Føler meg mye mer avslappet denne gangen. Men lykke til videre og ikke gi opp.

Skrevet

Hei.. jeg var ganske sikker denne gangen, pga at jeg spotter bestandig, men denne gangen gjorde jeg ikke det, og det gjorde jeg heller ikke når jeg ble gravid på forsøk nr 2 men mistet uke 7.. så jeg var veldig positiv..

Men på rugedag 12 kom det litt rester fra crinone men det er som regel ikke noe problem, men så testet jeg neg.. og i dag på dag 13 blør jeg mye!!! Så det var litt sjokk dette her.. hadde så troen..

Ønsker deg lykke til og måtte spiren sitte der i 8 mnd til

Skrevet

Synes bare så ufattelig synd i dag, Tullemor. Har lest og fulgt med deg i flere dager nu. Men hvis det er noen trøst så trenger dette foraet sånne som deg som har prøvd en stund og har masse erfaring å dele med. Men jeg unner deg av hele mitt hjerte å lykkes med frys. Har holdt på mye med avl på hunder og vet at det ofte lykkes med opptine spermier, så det er jo ingen grunn til at det ikke skal lykkes med frys så fremt opptiningen er vellykket,

Skrevet

Takk for det.. men mulig porsgrunn vil at jeg skal ha uttak og heller få fler på frys, pga min alder (38) så kan det jo være greit å ta ut egg nå og heller fryse dem... så får høre hva de har å si.. jeg vil også be om en grundig utredning også..

Skrevet

Hei!

Har ikke vært så aktiv her, men jeg er også ei uke 14-jente (1. ICSI-forsøk/Porsgrunn). Jeg tok ut ti egg den 31. mars, hvorav bare tre var modne (ikke akkurat overstimulert, her). To ble befruktet, og disse ble satt inn 2. april. Fikk altså ingen på frys.

Var skikkelig pessimistisk i rugeperioden. Har hatt mye uro i magen og har bare gått og ventet på mensen. Fant ut at jeg skulle fremskynde testingen én dag, for å få det overstått. Trodde overhodet ikke at jeg kunne være gravid.

Men i morges testet jeg positivt!! :D På dag 13. Er fremdeles i sjokk! Det er jo veldig tidlig, så jeg tør ikke helt å slippe gleden løs. Krysser alt jeg har for at spiren(e) skal klamre seg fast.

Masse masse lykke til til dere andre.

Skrevet

Gratulerer så mye.. du er heldig, du har alderen med deg også, så dette går kjempefint.. jeg krysser fingre og tær for at spiren/e blir der i 8 mnd til !!!!

Nyt dette.. kleeeem

Skrevet

Gratulerer, ventejenta80! Fint at det funker for noen av oss uke 14-jenter også! :-)

Lykke til videre,. Håper spiren(e) blir værende. Blir en flott julegave på deg i år!!

Skrevet

tusen takk, og neste gang sitter din også!! :)

masse, masse lykke til!

Skrevet

tusen takk - og jeg krysser fingrene for dere neste gang!

da jeg ringte for å fortelle om testen i Porsgrunn, spurte de om jeg egentlig ville vite foreløpig termindato.

det var julaften :))

Skrevet

Gratulerer så mye. I dag testet jeg også positivt og ska ta blodprøve på mandag. Hurra for oss!!!

Skrevet

Gratulerer ventejenta & lilletrollet!! Da er vi minst tre uke 14 jenter med positiv test. Jeg tok blodprøve allerede på søndag, og den viste fine beta-HCG verdier :)

Krysser fingrene for oss alle fremover!

Skrevet

Gratulerer Ventejenta80, lilletrollet og 7777 !!!

Jeg har også testet positivt noen dager. Men har begynt å blø litt, dessverre friskt blod, og jeg har så vondt i magen. Ser ikke bra ut dette her. Håper jo litt ennå...... Men tror det nok ikke går. Synes det er litt rart at jeg har mye vondere enn ved mens, men blør betydelig mindre? Ringer riksen i morgen, skulle uansett ringe da for svar på blodprøven :(

Skrevet

Gratulere til dere!Jeg har også testet positivt i dag (dg 13),hurra for oss.Har også vondt i magen stikker litt av og til, og i går hadde jeg veldig på følelsen at jeg skulle få mens,og tenkte at jeg heller ikke var gravid denne gangen,men der tok jeg heldigvis feil,og håper selfølgelig dette her går bra for oss alle sammen. jente76

Skrevet

Gratulerer så masse til dere heldige med spire i magen! Blir så glad inne i meg av disse gladmeldingene, både for dere, men også på grunn av oss andre som prøver. Leser mange triste meldinger her for tiden synes jeg...

Masse lykke til med voksende mager :o)

Skrevet

Hei Julianne73, så leit å høre at du har fått blødninger. Håper det viser seg å være falsk alarm av et slag, det er jo måte på hva man må gå gjennom... Masse lykke til, du må sende en oppdatering.

Skrevet

mange gledesmeldinger her da!

Har noen oversikt over hvor mange som har vært i aksjon i uke 14, og hvor mange som til nå har testet positivt?? hadde vært kjekt å lage vår egen statistikk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...