Gå til innhold

Hva savner dere som har gått ut av sortementet i butikkenen ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Potetgullet " Chicke'n pommes" (eller noe sånt) potetsnacks i en lilla pose, som så ut som pommes frites og kylling klubber.)

Skrevet

Jaaa!

Chicken pommes skulle jeg også nevne! den var skikkelig god! så brukte vi vanlig rømme som dipp.. spiste den sist for 6-7 år siden..

andre ting jeg savner:

FANTOMET posen(veldig god klubbe med salt pulverdip

PÆREISEN selvsagt!

FRENCH FRIES med paprika smak!! den med salt smak er jo bare kjedelig!

SJOKELLA, et godt alternativ når man verken ville ha sjokade eller nugatti;)

SALTE SNØRER i den blå posen fra malaco

Mr FREEZE isen som var tynn, og uten farge.. kun farge på plasten rundt. de var nyyydelige! min mor hadde de som favoritt da ho gikk gravid med min søster, jeg var en overlykkelig 10 åring som alltid hadde 20 slike i fryseboksen til enhver tid ;) (helt til min søster ble født :( )

TIMON OG PUMBA isen, med de små godteri larvene inni!

STJERNEPOSEN

SALTE BJØRNER og en annen type som også hadde en bjørn på forsiden.. inni var det små sorte salte kuler (kalt Hagleskudd? hmm?)

FERSKEN fiskene!

kom ikke på mer enda:)

Skrevet

Finger - is (så ut som en pekende hånd)

Plattfot - is

Tygg-is

Pære-is - ikke saftisen fra butikken men den fra isbilen! Kom i pakker med vaniljeis og... ingen som husker?

Krutt-tyggis

Relax sjokolade

Skrevet

Fersken sildene er noe av det beste jeg har smakt !! De har fortsatt sure sild og salt, men de har tatt bort den posen der det var gule, grønne, rød og oransje osgså :-(

Skrevet

mye godt her :-)

Salt ufo (kan ikke forstå hvorfor de sluttet??)

Salt lakrissnøre!

vaniljeis på stang med knuste søppeldynga drops inni!! Genial!! Noen andre som husker den?? er ca.2 år siden eller noe

Skrevet

Hipp, pære-is, hvit ha-på og av alle ting: Maaruds potetgull med dill!! Og for ikke å glemme gul dent! Nå har de jo bare vanlig saltlakris, det var noe spesielt med den i gule pakken :)

Skrevet

Frensh fries med paprikasmak og potetgull med biff og løk smak....*sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...