Gå til innhold

Hva savner dere som har gått ut av sortementet i butikkenen ??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Åå.. Salte snøre i blå pose var digg!!

Ufo-dropsene som alltid var i flykoffertene før;)

BUGG!

Shio-brusen

Spøkelse-isen. (Vet ikke om det var det den het. Den gule, med

fersken-smak tror jeg...er så lenge siden)

Skrevet

Salte snører. Den som hadde blå innpakning. Og lakris dumle! *savne*

Skrevet

Spirello isen =) Den som var rosa og grønn med noe deilig gult i midten =) MMMM!! Og så klart...shio.... :)

Skrevet

eeeeeeeenig!!! :-)

Skrevet

dillpotegull fra Maarud og cuba i porsjonsposer,BUGG tyggis, gamle milkeshaken med banan smak!!

Annonse

Skrevet

Spirello-isen lever i beste velgående!!!

Var GB-Is som hadde denne, og de trakk seg ut av det norske markede. Men om du er i sverige finnes den enda under navnet Twister.. Fortsatt like god!!

Her hvor jeg bor er det en kiosk som fortsatt selger Pink Panter brus. Både på glassflaske og vanlig.. :)

Skrevet

GJØR DEN??? åååå nå vil jeg til sverige :) spiste sikkert et dusin av den daglig når jeg var liten hehe...

Skrevet

Jeg savner havbris, soho-sjokoladen, vanlijeis med sjokoladebiter og ulvehyl (drops)

Skrevet

Morsom tråd dette her :)

Jeg savner Disney sjokoladen. Den som hadde en disneyfigur i hvit sjokolade i midten. Pleide alltid å bite av den mørke sjokoladen rundt først :P Hehe.. (er en facebook gruppe om den)

Husker også at vi pleide å kjøpe noen hvite/blanke drops som var sure inni. Kjeeempegode!

Hmm, en siste ting jeg kommer på er Boom tyggisen. (tror hvertfall det er den jeg tenker på..) Uansett så var det hvertfall en tyggis som hadde bruspulver inni og den var så god!

Skrevet

det har vært stor underskriftskampanje ang. SOHO sjokolanden. men freia vil ikke. grunnen til at den ble tatt av markedet er at det er joghurt i den og da må de ligge kjølig, det er ikke plass i kjøleskapene til butikkene så da måtte freia stå for små kjøleskap og det ble for dyrt.

dårlig gjort, den var jo så god

Skrevet

Savner finger isen!!!! den var fantastisk god. Sukk...savner plutselig barndomen jeg nå;)

Annonse

Skrevet

den sjokoladen savner jeg også den var knaal god, har prøvd å finne ut hva den hetter, men det er ingen som husker den...sukk

Skrevet

Åå, for en gøy tråd!

Savner mye av det samme, men jeg savner HVERTFALL French Fries chipsen med paprikasmak! :) Og sånne Milkey Way kuler med fyll inni,mmmmmm :)

Skrevet

Havbris.

Og så den gode hvite pastasausen fra Fjordland med chili i!

Skrevet

Kom på en is til! Den Timon og Pumba isen. Saftis med småkryp i godterigummi inni - nam! Den spiste jeg på vgs...

Og hjemis-bilen hadde en vanvittig god is! Vanilje med sjokotrekk med sjokolade inni... Fikk det alltid hos besteforeldrene mine..

Men best av alt var Hipp... Og ja, det fantes Happ og Hopp også... Men ikkeno som Hipp.. Sukk..

Skulle gjerne hatt potetgull med sourcream og dill tilbake. Og festis, men det får man vel kjøpt i Sverige?

Skrevet

Åh!! Hvor, hvor, hvor finnes LOVE brus! henger meg på pæreisen også.. for mange år siden fantes det en lakris variant av Hobby. Den var god den.. tror den het Slappa.. eller noe sånt

Skrevet

SoHo sjokoladen! Så kjipt at den ble borte :(

Skrevet

Pæreisen

Lollipop is på boks!!

Logo isen og Dalmantinerisen! (disse var vel fra den danske isbilen??)

Skrevet

Pære is,

Frensh fries paprika,

Pink panter brus,

En ferdiglasagne,dn va go.

Stjernepose.

En slags potetgull,huske ik ka de heta,va nestn som stjerner,blålilla pose,

Salte snører,en blå pose,og de m jordbæsmak,

Bugg,

Savne,snufs. Koffer tok de d vekk? Kofr fins dn f.fries med salt,og ik paprika??

Og dn milky way sjokoladen.

Skrevet

Pære is.

Coco Bahia is (mmmm kokos)

Mr Freeze i alskens smaker

Uncle Bens stir fry chili saus

Pinto, Digg og Love brusen (smaker sikkert veldig søtt nå, men husker den som knallgod)

Skrevet

kjempe yes-is og salte lakrissnorer...den lyse blå posen med elefanten på...salte supermann drops og rosa smurfe karameller...det er det jeg virkelig virkelig savner!!!

Skrevet

LOVE-brusen er av typen Berentsenbrus og selges på sør-vest landet :-) Den smaker nok litt annerledels enn vi husker den ja ;-) Husker dere den banana-splitt snopet med gul etikett ? Den var seig, flat, og linjalformet..

Skrevet

Noen som har vært i Hellas og smakt KISS-isen ?? Hææææreeeeguuuud jeg vil ha den til Norge NÅÅÅÅ !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...