Gå til innhold

Hva savner dere som har gått ut av sortementet i butikkenen ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å ja den isen husker jeg oxo,var så utrolig god. Husker heller ikke hva den het=(

Fortsetter under...

Skrevet

Lakrislinser fra Brynilds.. De var kjempe gode.

Mexican fiesta potetgull fra Kims... Har ikke sett det i butikken på leeenge og jeg savner det veldig.

Sorbetisen fra diplomis med lollipopsmak.

Sikkert mer også, men kommer ikke på det.

Skrevet

hehe...så utrolig bra denne tråden var!!! Mye minring her gitt!

Jeg savner Tom og Jerry-isen, Drillo-isen, Mr.Yankee-isen, Marabou sjokoladen med nøtter i, Relax sjokoladen. Toffo med karamellsmak i rull.

Og en litt sær ting som jeg husker fra min barndom, som ingen av vennene mine husker....En slags knekkebrød fra Wasa, som jeg ikke har funnet i Norge på lenge. Lyst, luftig knekkebrød som smeltet på tungen! Namnam!!! For noen år siden fant jeg den i en butikk på Øland, og tok med meg mange pakker hjem!! Hadde fortalt mannen min om dem lenge, men han trodde jeg bare husket feil...Så da jeg fant den i sommerferien på Øland var det godt å bevise at det faktisk var sant!!!

Gjest Mamsen til 2,5 jenter
Skrevet

Kule-tyggis, de med Donald papir

Krutt-tyggis, de med salt pulver inni

Skrevet

Jeg savner sure og salte føtter (de som er små, i masse forskjellige farger), blå hubba bubba (den med salt lakris smak) og salte lakris-snører..

Skrevet

Rød Dent slik den var før.

Svarte IFA pastiller

Kiss karameller til 25 øre stykk..

Åhh jeg er gammel :0))

Annonse

Skrevet

Salte UFO har de jo fortsatt. Iallefall i Trondheim. :) Men ikke i butikker. Må på kiosk eller kino for å få de...

Visste ikke at vaniljeis med sjokoladebiter kommer tilbake, det var en virkelig god nyhet! Elsker den isen.

Jeg savner også de peppermyntedropsene med tekst. Husker at det var ca halvt om halvt i posen med hvite og rosa. NAMM... Begynte å spørre etter de for noen uker siden faktisk. Har sånn dilla på peppermynte godteri for tiden, men det finnes jo ikke noe sånt i norge lenger. Må til sverige for å få i... :(

Skrevet

Åååhh... Jeg også savner finger-isen...

Skrevet

Taffel sticks og potet sticks er jo ikke det samme. Taffel sticks var det Maarud som hadde. Potet sticks er Kims versjon. :)

Skrevet

Tror de har stupedama på bl.a Nille. Kjøpte meg for et par uker siden. ;) De finnes fortsatt på kiosker også,

Skrevet

Er det ikke de svenske "Smörgås rån" du tenker på? Det er ikke wasa som har de, men Göteborg Kex tror jeg. Det er rett og slett det samme som de vaffelkjeksene men uten fyll. Jeg elsker smörgås rån og kjøper bestandig en kjempeladning når jeg er i sverige. De finnes i så og si alle butikker i sverige. :) Namm...

Skrevet

Jeg savner:

- 5minutt ( kjempegod kjekssjokolade)

- Panda brus ( pærebrus i glassflaske)

Så herlig at vaniljeisen med sjokoladebiter kommer tilbake.., jeg skal hamstre.., hehe

Annonse

Skrevet

av alt, schampoo, Elseve`den blå og hvite:-)

den luktet så godt...

Skrevet

Ja, sukk... de gamle shampoene lukter jo virkelig tenåringsforelskelse...!! Minnes svakt lukten av Jane Helen, den lilla og den turkise, hvor bildet på shampo- og balsamen passet sammen (en dame i midten med en mann som luktet på håret på hver side)... hehehe.... Husker også en shampo som het Alberto som luktet innmari godt... *Mimre mimre.... *

Skrevet

savner potetgullet HOTzone.. namnam..

Også savner jeg fælt GB isen i norge. Twister isen namnamnam.. spiser maaaaaange når jeg er over grensa og handler. Prøvd å ha med hjem men de tiner fort:) men den er like god smelta og fryst:)

Skrevet

Ååååååååå, sad sam ja :-) Den lille hunden som hadde en tåre i øyekroken..

Skrevet

Nå fikk jeg lyst på mye rart. Jeg savner FLIPS- drops i pose.. Bugg, digg, donald-tyggis, tygg-is, blå hubba-bubba, blå lakris snører, men de har dem enkelte steder.. i sverige i allefall... TOFFO karamellrull selger de forresten på Esso-stasjonen her.

Savner også en stor pose med karameller med sjokolade inni.. noe lignende meller, bare myyye bedre. Mexican fiesta burde de virkelig selge overalt.. Nei, nå er jeg både sulten og godtesyk;)

Skrevet

Franske bagateller tror jeg det knekkebrødet heter. Helt uten næring men fytti så godt !!

Skrevet

Og ja, savner de små dropseskene med fotballdrops, og tipp og toppdrops. Og særlig riegel og hasla sjokoladene.. Og relax!!!

Skrevet

Husker dere honning shampooen ? Var kjempepopulær i -94 el noe sånt.. Toffo esken, noen små sjokolader i sølvpapir der en hadde rød skrift og den andre hadde blå..

Skrevet

Vi har konjakk-kuler, el halvkuler blir det. Avlange halvkuler :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...