Gå til innhold

Familiebarnehage i Oslo har ledige plasser fra 21.4.08

Anbefalte innlegg

Ta kontakt på 91313234 evt [email protected] hvis jeg kan hjelpe deg.

Sv: barnehageplasser åpen til alle - nær til Østensjø bydel og Alnabydel NYTT 00:59 15.04.2008

Jeg kan hjelper deg! Tar du plassen fra april/mail får du garantert plass til august! Plus kan jeg (sannsynligvis) gi plass til vennene dine hvis jeg har noe ledig.

Ny oppstartet familiebarnehage har noen ledige plasser fra 21.4.08.

Jeg er eieren og pedagogisk leder og har som mål å tilby en kvalitetsbarnehage for barn 0-3 år. Fleksibilitet og tilpasning det individet er nøkkelord. Barnehagen holder til i et koselig 'bestemor' hus i en stor eplehagen. 69 bussen rett utenfor. Haugerud og Tveita t-bane kun en kort gåtur (ligger i mellom de to). Vi er knyttet til en annen familiebarnehage (som jeg eier og driver) og kommer til å være ut på tur i Tveita/Hellerud område mye. Jeg vil være mye i barnehagen (opp mot 50% av tiden) men ellers ansetter jeg kun pedagogisk medarbeidere (jeg kaller dem ikke assistenter siden jobben er for viktig for det ordet) som har både erfaring, utdanning og evne til jobben. Alle ansatte framlegger politiattest og må gjennomføre 1.hjelps kurs. Vi holder HMS internkontroll oppdatert og driver et pedagogisk opplegg HVER dag. Familiebarnehager har som trekk:

familiepreg, fleksibilitet, samarbeid med andre familiebarnehager, evne å se det individuelle barn, særegnet til de minste...

Håper å høre fra deg,

med barnevennlige hilsner,

Ruth Mary

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...