Gå til innhold

Da var Andrea Madeleine døpt!=P


Monica med 2 hærlige prinsesse

Anbefalte innlegg

Søndag 13/4-08 blei lille nurket vårt døpt i Molde Domkirke.Hun fikk navnet Andrea Madeleine og var det eneste dåpsbarnet denne dagen. Synes det var litt spesielt:) Presten ga henne hvertfall myye oppmerksomhet! Selv grein hun som bare det!! Viste seg ikke fra sin beste side i kirken nei..men det gikk fint, døpt ble hun likevel:)

Men selve dåpsfesten gikk over alle forventninger! Hun sov seg gjennom hele måltidet, og når det var tid for kaffe og kaker begynte hun å våkne så smått:) da ble det en kjapp fotosamling og hun ble "sendt rundt" til alle som klødde i fingrene å ville holde henne:) Fikk beskjed med samtlige at dette var svææært vellykket, og det var kjempe koslig å få høre. Jeg følte nemlig at det var så mye som ikke ble gjort og at jeg ikke fikk pratet med alle sammen. Men med 30 gjester er det ikke alt man rekker heller:)

Men jeg sitter hjemme nå og tenker at vi kanskje gjor en god jobb likevel?! Så dette kan gjentas om et par år når Andrea Madeleine en gang blir storesøster:)

 

Mvh Monica og Andrea Madeleine<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med overstått dåp..

 

Vi var 20 gjester og stelta alt i stand selv.. Det orker jeg ikke med nestemann..

 

Her var lillegutt 8,5 uker ved dåpen.. Han var motsatt av dattera di. Sov gjennom hele gudstjenesten og dåpen, og bodde ved puppen under hele selskapet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...