ifie Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Hun er helt i begynnelsen av svangerskapet og jeg tenker det hadde vært koselig med noe hun kanskje får bruk for videre i sv.skapet. En god krem eller andre ting man "trenger" for å ta vare på seg selv! Noen som har noen gode ideer til meg?
Arb.ledig husmor Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Da eg var gravid og hadde bursdag, fikk eg en kokebok for gravide.. Selv ga eg dette til min gravide venninne: Fotfil, en balje til føttene, forkrem og et håndkle... For eg ble iallfall veldig trøtt og sliten i føttene når eg gikk gravid...
Mamman til Mari Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Finnes sånn graviddagbøker, hvor man skriver litt om hver dag i svangerskapet osv. Kjøpte jeg til ei venninne en gang. Må jo være litt den typen da... Jeg kunne fint hatt en sånn bok med nr 1 og skrevet den full. Hadde nok ikke blitt så mye der med nr 2.... ;-) Avent har en god olje til å smøre på magen :-) Evt er jo bodylotion/egenpleieprodukter alltid deilig å få synes jeg :-)
Kåre Moradi Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 En kjempestor og lekker gravidtruse, str xxl. hehe..det fikk jeg, da lo vi godt. Også en ordentlig gave ved siden av da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå