Gå til innhold

Hva bør jeg vite om GT Safari? Er det en god vogn? Ække så dyr...=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig bra vogn. Vi har den og er svært fornøyde. Komfortabel for babyen og herlig å trile. Lettmanøvrert. Du kan lese mer om den her:

http://www.vogndilla.no/index.php?option=com_content&task=view&id=206&Itemid=36

Et tips: Ser du nevner EW i innlegget nedenfor her. GTn tåler mye mer vekt enn EW, som tåler vekt opp til 15 kg. I GT kan man bruke til barnet veier rundt 23 kg. Philandteds tåler også større barn. Nevner bare dette, i tilfelle du har et større barn :) Vår gutt på 8 måneder veier 10 kg, så da tviler vi for at han kan bruke en vogn med max vektkapasitet på 15 kg, så veldig lenge.

takk:) det var greit å vite=)

....men.........hvis GT ikke er så lang i sittedelen, er det vel ikke plass til et stort og tungt barn uansett,...er det vel?? jeg får finne en butikk i bærums området og se vogna live tror jeg...:)

Annonse

I bruksanvisningen til EW sky på nett står det at den tåler opp til 20 kg. Linken til bruksanvisningen er på hjemmesiden til EW. Rekner med at det er korrekt. Så da er forskjellen i forhold til EW bare 3 kg.

Så må jeg bare kommentere at 44 cm i rygglengde er ganske kort, da stikker sannsynligvis hode over ryggkanten lenge før barnet når vektbegrensningen.

Og så må dere huske at barna øker mest i vekt første året, det jevner seg ut etter at barnet passerer året. Men selvsagt kan store barn fort overstige 15 kg før vognperioden er over, kjenner flere det gjelder =)

Nei, det stemmer ikke. På nett står følgende: "Bruk ikke Easywalker dersom barnet veier mer enn 15 kilo. Easywalkeren kan da overbelastes og ødelegges"...Her er link:

http://www.easywalker.nl/manuals/EasyWalker%20SKY%20Gebruiksaanwijzing%20NO.pdf

Hadde og har veldig lyst på Easywalker Sky, og det er derfor veldig dumt at den ikke tåler barn som veier mer.

Angående GT. Jeg har sett flere med store barn (over 2 år) som den vogna passer fint til. Men har ikke erfaring med denne vogna til store barn selv. Håper vi slipper å bytte den ut så tidlig :) Men det kan jo være likesågreit, vogndilla som jeg har ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...